Osvježeno 23 Januara, 2025 9:50 AM
maj 21, 2015 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti 0
Inače se nisu bavili tuningom. Bavili su se karbonskim vlaknim u svim oblicima za potrebe industrije. Tuning im je tek kasnije postao hobi, a hobi je prerastao u radikalne promjene na automobilima. Nikad se nisu zadovoljavali decentnim preradama, a najviše im ide od ruke kompletna izrada šasija od karbona za najskuplje, najbrže i najbizarnije automobile. To je Mansory! Odjednom su postali tuner koji na sajmovima automobila zakupljuje prostore veće nego neki cijeli automobilski brendovi.
Sada su uradili jednog Mercedesa, S63 AMG Coupe, ali nisu koristili svoje ustaljene metode – cijela šasija nije od karbona!? Od karbona su samo dodaci za koje su mislili da će optički popraviti kompletan utisak.
Na ovom automobilu bazirali su se, pak, na motoru. Zaključak je bio da mu je ipak 585 KS malo. Pa to je S63 AMG Coupe i čemu tako mala iskoristivost 5,5-litarskog V8 turbomotora? Rekli su: “900 KS je taman”! Izvadili su motor, rastavili do posljednjeg vijka, a na staro gvožđe postali AMG-ovu radilicu, osam klipnjača, cijevi sistema hlađenja, turbopunjač i još neke “sitnice”, Sve to zamijenili su novim i boljim?! Nakon toga kazaljke mijernih uređaja popele su se na 900 KS, a obrtni moment na puno više od 1.300 Nm! Snagu su ostavili, ali su “moment” zbog drugih sistema transmisije ipak ograničili na “samo” 1.300 Nm. Probali su ga na stazi i do 100 km/h stigli za samo 3,3 sekunde, a nešto kasnije probili i granicu od 300 km/h. Dovoljno!No zaključili su da će 900 KS nekim biti i previše, pa su ponudili sličan paket koji iz “novog” motora oslobađa samo 720 KS. Estetske promjene iznutra i izvana zadržali su kao i na onom od 900 KS.
jan 17, 2025 0
jan 15, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 22, 2025 0
jan 22, 2025 0
jan 22, 2025 0
jan 22, 2025 0