Osvježeno 17 Juna, 2025 2:09 PM
maj 05, 2025 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Mercedes-Benz će na Sajmu automobila u Minhenu, koji će biti otvoren u septembru, predstaviti novi potpuno električni GLC SUV. To je potvrdio izvršni direktor Ola Kallenius, predsjednik Upravnog odbora i izvršni direktor grupe Mercedes-Benz.
GLC na baterije i buduća potpuno električna limuzina C-klase, prvi su modeli zasnovani na Mercedesovoj novoj MB-EA platformi namijenjenoj električnim automobilima.
GLC EV će zamijeniti potpuno električni EQC, čiju je proizvodnju Mercedes prekinuo još protekle godine, dajući im novu priliku za ulaz u ključni premium segment SUV-ova srednje veličine, koji je u prvom kvartalu sa 137.696 prodanih vozila bio sedmi najveći segment u Evropi.
Rivali GLC EV-a biće Audi Q6 e-tron, budući SUV srednje veličine baziran na BMW-ovoj platformi Neue Klasse i električni Porsche Macan.
GLC EV je zasnovan na pogonskom električnom naponu od 800 volti, a pikovi punjenja obavljaće se snagom do 320 kW. Podsjetimo na to da je prethodni EQC imao električnu arhitekturu zasnovanu na naponu od 400 volti i nudio je maksimalnu snagu punjenja do 110 kW.
Osnovni GLC EV biće dostupan sa stražnjim pogonom, ali će zanimljivije verzije biti s integralnim pogonom koji će uključivati po jedan električni motor za svaku osovinu. Također, u cilju štednje energije, vozač će moći isključiti prednji električlni motor.
I električni GLC i srodna C-klasa biće u prodaji sljedeće godine, rekao je Kallenius investitorima 30. aprila tokom konferencije o zaradi kompanije za prvi kvartal.
Dva električna noviteta dio su Mercedesovog nastojanja da u bliskoj budućnosti predstavi 25 novih ili ažuriranih modela (u sljedeće tri godine), počevši ovog ljeta s hibridnim i potpuno električnim verzijama kompaktne limuzine CLA.
Mercedes je u prvom kvartalu povećao prodaju GLC-a za 18 odsto (26.003), prema podacima istraživačke kompanije Dataforce. Gotovo polovina je pogonjena dizelskim motorima, što ga čini petim najprodavanijim modelom u Evropi s tim pogonom, a popularnot se ilustruje porastom broja isporučenih primjeraka za 75 odsto.
Kallenius je također hvalio novi sistem upravljanja “steer-by-wire”, koji će biti predstavljen u neimenovanim modelima sljedeće godine, čime će Mercedes postati prvi njemački proizvođač automobila s tom tehnologijom.
Upravljanje “putem žice” uklanja fizičku vezu između volana i prednje osovine, i omogućava varijabilne omjere upravljanja, što zahtijeva manje okretaja prilikom parkiranja.
Cijene svih automobila Mercedes pogledajte klikom ovdje.
jun 17, 2025 0
jun 17, 2025 0
jun 17, 2025 0
jun 17, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 09, 2025 0
jun 04, 2025 0
maj 26, 2025 0