Osvježeno 13 Juna, 2025 2:12 PM
aug 09, 2023 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Dok “skoro cijeli svijet” prelazi na elektrificirane i automobile sa SUS motorima manje zapremine i s manje cilindara, Mercedes želi vratiti V8 u C- i E-klasu! Veliki motori se neće pojaviti na “običnoj” limuzini srednje i više srednje klase, nego će postati privilegija sportskih AMG verzija.
Pritom, V8 neće raditi samostalno, već kao dio hibridnog sistema. Planirano je da se V8 motor za nekoliko godina vrati u AMG C- i E-klase, tvrde insajderski izvori portala Carscoops. Što se tiče samih automobila, njihove šasije zahtijevaju minimalne modifikacije za ugradnju V8.
Pretpostavlja se da Mercedesovi inženjeri finaliziraju četverolitarski M177 V8 turbobenzinac kako bi ispunili ekološke zahtjeve Euro-7. Ovaj agregat, u formi hibrida, sad pokreće najmoćniju S-Klasu u historiji modela: Mercedes-AMG S 63 E Performance razvija 802 KS i ubrzava do “stotke” za 3,3 sekunde.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Prema hijerarhiji, C- i E-klasa trebale bi biti slabije, vjerovatno snage oko 700 “konja”. Podsjetimo, najnovija generacija Mercedes-AMG C 63 S E Performance dobila je 4-cilindarski turbobenzinac s hibridnom nadgradnjom snage 680 KS. AMG verzija nove E-klase (W214) još nije predstavljena, a trebala bi dobiti 6-cilindarskog benzinca. (jm)
Cijene automobila Mercedes pogledajte ovdje.
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 11, 2025 0