Osvježeno 18 Septembra, 2024 10:55 AM
sep 04, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Govoreći na sajmu automobila u Chengduu u Kini, Yu Jingmin, izvršni potpredsjednik SAIC-ovih operacija putničkih vozila, otkrio je da će nova vrsta baterija solid-state, koju su razvili i koja će se dijeliti s drugim brendovima SAIC-a, uskoro biti predstavljena u novom modelu MG-a.
Yu Jingmin, bivši šef prodaje i marketinga zajedničkog preduzeća SAIC-Volkswagen, kaže da ne žure i da ne žele napraviti ni jednu grešku, jer je u pitanju revolucija u pogonskom sistemu električnih automobila, koja će zaživjeti u prvom MG nove generacije. Prvi primjerak planiraju predstaviti u drugom kvartalu 2025. godine, a početak prodaje predviđa za kraj iste godine.
Ovaj ambiciozni potez unaprijedio je prethodni planirani termin MG-a za uvođenje solid-state baterija za više od 12 mjeseci.
Ovaj bi potez trebao staviti MG-a ispred drugih rivala na glavnim tržištima, uključujući i Volkswagena.
MG-ev sestrinski brend IM Motor, već je predstavio svoju novu limuzinu L6 s prvom generacijom baterija solid-state, koje su zajednički razvijene u partnerstvu između SAIC-a i Jiangsu Qingtaoa, velike kineske kompanije za razvoj baterija.
Za IM-ovu “Lightyear” bateriju tvrde da nudi više nego dvostruko veću gustinu energije (368 W/kg) u poređenju s postojećom litijum-gvožđe-fosfatnom (LFP) baterijom. S kapacitetom od 133 kWh, ona prema kineskom ciklusu testiranja lakih vozila (CLTC) limuzini L6 osigurava zvaničnu autonomiju od 1.083 kilometara. Valja naglasiti da baterija ima identične gabarite i težinu kao i dosadašnje uobičajene Li-Ion baterije za električne automobile.
Iz IM Motora kažu da je baterija Lightyear također u mogućnosti da svom najnovijem modelu omogući autonomiju do 400 kilometara za samo 12 minuta punjenja na snažnom DC punjaču (ne navodi se kojom snagom).
Još nisu otkriveni nikakvi detalji o prvoj bateriji solid-state MG-a, ali indicije su da će imati isti udio elektrolita od 5% ukupne mase kao baterija koju koristi IM Motor i da je predviđena za rad u naponskom sistemu od 800 volti, te da bi bez problema mogao prelaziti po 1.000 kilometara s jednim punjenjem.
Prelazak na opremanje MG-ovih modela baterijama solid-state ukazuje na to da SAIC planira veliko povećanje proizvodnje, jer smatra da bi prodaja ovakvih automobila mogla značajnije porasti. Prethodno su iz ove kompanije najavili da očekuju da će baterije solid-state dugoročno ponuditi smanjenje troškova do 30% u odnosu na baterije LFP.
SAIC brendovi Feifan i Roewe također su objavili planove za usvajanje baterija solid-state u budućim modelima.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Osim što je otkrio MG-ove “planove solid-state”, Yu je također potvrdio da će novi električni SUV MG S5, koji je otkriven u registru podnesenom kineskom Ministarstvu industrije i informacione tehnologije (MIIT), biti predstavljen u Kini u julu, a ne u novembru 2024. godine, dakle prije planiranog izvoza u 2025. godini. Novi model dužine 4.476 mm, koji će se na evropskim tržištima naći u ovo doba sljedeće godine, trebao bi se ponuditi s izborom pogona s jednim ili s dva motora u kombinaciji s baterijom LFP.
sep 18, 2024 0
sep 18, 2024 0
sep 17, 2024 0
sep 17, 2024 0
sep 18, 2024 0
sep 17, 2024 0
sep 16, 2024 0
sep 15, 2024 0