Osvježeno 16 Juna, 2025 1:50 AM
jun 29, 2022 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Britanski brend MG, koji je sada u vlasništvu kineskog proizvođača automobila SAIC, nastavlja postupno deklasificirati svoj novi proizvod – kompaktni električni hatchback Mulan s pogonom na stražnje točkove. Ovaj model će u Evropi biti komercijalizovan pod oznakom MG4 Electric, a kompanija je prvi put prikazala enterijer i saopštila ključne tehničke karakteristike.
Marka MG je u vlasništvu Kineza od 2005. godine, a do 2019. praktično nije bila zastupljena u kontinentalnoj Evropi, za razliku od historijske domovine Velike Britanije. Prije nekoliko godina formirana je “kopnena” divizija MG Motor Europe, s naglaskom na električna vozila. Prodaja je počela dramatično rasti, čemu uveliko doprinosi nestašica evropskih električnih automobila. Podsjetimo, automobili MG će od 01. jula biti dostupni i na tržištu BiH, putem kompanije MG Motor Adriatic.
Prošle godine MG je u Evropi prodao 52.546 vozila, tri puta više nego 2020. Plan za ovu godinu je prodaja najmanje 150 hiljada automobila, za koje brend proširuje svoju modelsku liniju: U martu je kod dilera stigao karavan MG5 Electric, a u četvrtom kvartalu u prodaji će se naći i MG4 Electric hatchback.
U najmnogoljudnijoj zemlji svijeta novi model je nazvan Mulan u čast slavne heroine kineskog epa. Zvanične fotografije objavili su kineski mediji prije samo nekoliko sedmica, da bi sada press služba MG Motor Europe dala opsežnije informacije od kineskih izvora.
Dakle, MG4 je baziran na novoj MSP (Modular Scalable Platform), platformi koju je razvio SAIC. Ova platforma se u Kini zove Nebula, pogodna je za široki spektar električnih vozila (limuzine, crossoveri, minivani, komercijalni kombiji), s međuosovinskim rastojanjem od 2.650 do 3.100 mm i baterijom kapaciteta od 40 do 150 kWh. Evropski kupci MG4 Electrica moći će birati između baterija kapaciteta 51 ili 64 kWh, koje osiguravaju rezerve snage od 350, odnosno 450 kilometara (po WLTP ciklusu).
Jedini elektromotor nalazi se na stražnjoj osovini. U verziji s baterijom od 51 kWh proizvodi maksimalno 125 kW (170 KS), dok s jačom baterijom od 64 kWh na cestu prenosi 150 kW (204 KS). Do 100 km/h MG4 Electric ubrzava za 8 sekundi, maksimalna brzina je 160 km/h, pri čemu press služba MG-a ne precizira na koju se verziju ove brojke odnose.
U međuvremenu, kineski mediji su obećali da će Mulan do prve “stotke” stići za 4 sekunde, odnosno dvostruko brže od evropske verzije. Moguće je da će u budućnosti MG4/Mulan imati snažniju, sportskiju verziju, konkurenta budućeg VW ID.3 GTX s pogonom na sva četiri točka.
Unutrašnjost MG4 Electrica prikazana je do sada na jednoj fotografiji na kojoj vidimo lakonski prednji panel s dva displeja – malom instrument-tablom i velikom multimedijom. Ispod multimedijalnog ekrana nalazi se niz fizičkih tastera koji su zaduženi za podešavanje jačine zvuka, uključivanje/isključivanje klima-uređaja. Zanimljiv je položaj okruglog reglera za izbor voznog moda i električne parkirne kočnice, koji strše iz prednje ploče.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
MG4 Electric je sada u svom završnom ciklusu testiranja u Evropi i uskoro će se naći u ringu s najvećim lokalnim konkurentima – modelima Volkswagen ID.3 i Renault Megane E-Tech Electric. Cijene još nisu objavljene, ali će sigurno biti niže od konkurenata.
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 09, 2025 0
jun 04, 2025 0
jun 04, 2025 0