Osvježeno 13 Oktobra, 2024 7:10 AM
jun 10, 2015 Safet Šatara Autobiznis, Novosti 0
Gradeći imidž na dominaciji u trkama WRC-a, gdje je Mitusbishi Lancer Evo odnio četiri uzastopne titule prvaka od 1996. godine do 1999. godine, japanski kompaktni sedan sa moćnim četverocilindarskim motorom i pogonom na četiri točka ubrzo je postao jedan od najcjenjenijih automobila na svijetu. Rame uz rame sa Subaruom WRX-om, Lancer Evo (u svih deset generacija) postajao je istinski trkaći klasik, ali vrijeme će pokazati da četiri godine dominacije u WRC-u nisu bile dovoljne da ga dugo ostave na tronu automobilskog svijeta. No, ime Lancer prvi put je iskorišteno još 1973. godine kada je, svega tri godine nakon osnivanja Mitsubishi Motorsa, predstavljena prva generacija. Dakle, Lancer je prisutan više od 40 godina, što se ne može reći za veliki broj automobila.
Ove godine i zvanično je objavljeno da Mitsubishi neće proizvesti novog Lancera Evoa, a zbog nagomilanih finansijskih problema, nije isključeno da se otkaže i razvoj novog kompaktnog Lancera.
U razgovoru sa američkim Wards Autom, predsjednik Mitsubishi Motors North America, Don Swearingen rekao je da je kompanija već počela raditi na novom Lanceru. Istina, Mitsubishi neće biti u stanju posao privesti kraju, pa je Swearingen rekao da su u razgovorima sa drugom kompanijom koja će im pomoći da razviju automobil. Iako nije želio precizirati s kim tačno žele sarađivati, izvjesno je da se radi o Nissanu.
Nažalost, saradnja još nije ozvaničena, a nije sigurno ni to da će biti ozvaničena. Ukoliko se ipak desi da se Nissan i Mitsubishi dogovore do kraja ove godine, nova generacija Lancera i dalje će biti prilično daleko. U najboljem slučaju možemo je očekivati u 2017. godini, mada je izvjesnije da će stići nešto kasnije.
okt 03, 2024 0
aug 02, 2024 0
jul 30, 2024 0
jul 18, 2024 0
okt 12, 2024 0
okt 11, 2024 0
okt 11, 2024 0
okt 11, 2024 0