Osvježeno 6 Decembra, 2024 1:10 PM
mar 24, 2022 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
U Japanu je protekle godine okončana proizvodnja legendarnog Pajera, kojem Mitsubishi nije ponudio nasljednika. Sada je japanska kompanija prodala svoju proizvodnu lokaciju u prefekturi Gifu, pogon u kojem je izrađivan kultni terenac.
Fabrika u Gifuu podignuta je ratne 1943. godine, posljednju modernizaciju je prerepjela 2002. godine, nakon čega je njen kapacitet povećan na maksimalnih 170 hiljada automobila godišnje. Posljednjih godina fabrika je radila s trećinom svog kapaciteta, izrađujući Pajero i minivan Delica D:5.
Fabrika u Gifuu je bila u stanju mirovanja nakon što je proteklog ljeta okončana proizvodnja Pajera, a linija za produkciju Delice D:5 prebačena u Okazaki. Moglo se očekivati da će fabriku otkupiti neki drugi proizvođač automobila ili da će je sâm Mitsubishi Motors ponovo profilisati za proizvodnju drugih modela, uključujući i one nastale kao dio alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi.
No, to se neće dogoditi: Novinska agencija Nikkei je objavila da je fabrika prodata korporaciji Daio Paper, koja nema nikakve veze sa autobiznisom. Cijena transakcije iznosila je približno 4 milijarde japanskih jena ili 58,5 miliona maraka.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Daio Paper proizvodi široku paletu proizvoda od papira, uključujući higijenske proizvode, kancelarijski papir, torbe, kutije i ambalažu. Daio Paper će lokaciju u Gifuu naredne godine pretvoriti u pogon za proizvodnju toilet-papira i salveta, artikala za kojima je potražnja značajno porasla tokom pandemije Covid-19.
Cijene Mitubishijevih modela u BiH pogledajte ovdje.
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 04, 2024 0
dec 03, 2024 0