Osvježeno 22 Maja, 2025 4:02 PM
nov 13, 2020 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Audi je tokom ljeta obnovio premijum SUV – Q5, pa u logičnom slijedu predstavlja i SQ5 TDI.
Novi Audi SQ5 TDI ima robustan izgled s upečatljivim detaljima. Povećani su zračni otvori na prednjem braniku, povećana je “singleframe” rešetka, specifična za modele “S”, a saćasti oktagonalni elementi povezani su uskim trakama. Prednja svjetla, su u standardnoj izvedbi sačinjena od LED elemenata, dok su u opciji Matrix LED svjetla s dinamičkim pokazivačima smjera (žmigavci). Straga je u donji dio branika integrisana matirana aluminijska traka, ispod koje su umetak difuzora i četiri ovalne obloge izduvnih cijevi. Kupcima je na raspolaganju devet boja karoserije, a uz doplatu je dostupan atraktivni paket “black styling package”. Također, u opciji su stražnja OLED svjetla, sastavljena od po tri segmenta sa po šest elemenata. Ova svjetla, uz to imaju funkciju detekcije razdaljine, pa kada se drugi učesnik u saobraćju približi stacionarnom SQ5 na dva metra sa stražnje strane, aktiviraju se svi OLED segmenti.
Unutrašnjost može biti crna ili siva, s osvijeljenim aluminijskim oblogama na pragovima, sa logotipima “S”. Sportska sjedišta su električno podesiva, a dostupna su s tri varijante presvlaka, s tim da je u standardnoj izvedbi kombinacija kože i sintetičke kože. Novost je (opcija) materijal nazvan “Dynamica”, napravljen uglavnom od reciklirane plastike, dok je druga opcija fina Nappa koža s romb uzorkom u crvenoj boji “magma”. Također, uz doplatu su dostupna sjedišta s masažnom funkcijom (3 programa) i ventilacijom.
Stražnja klupa u verziji “Plus” može se pomijerati i ima podesiv nagib naslona. Prtljažni prostor ima osnovnu zapreminu od 520 l, koja se može povećati na 1.520 l, a u standardnoj opremi je električno pokretan poklopac prtljažnika. Za one, kojima je to potrebno, Audi SQ5 može vući prikolicu do ukupne mase 2,4 tone.
Za pogon se koristi motor 3.0 TDI V6, s 341 KS (251 kW) i 700 Nm obrtnog momenta, dostupnog u širokom intervalu od 1.750 do 3.250 obr/min. Da bi se postigla takva snaga, klipovi su napravljeni od kovanog čelika (umjesto od aluminija), a za ubrizgavanje goriva koriste se solenoidni injektori. Ovi injektori mogu vršiti i do 8 ubizgavanja u radnom ciklusu maksimalnim pritiskom do 2.500 bara, a za nadzor preciznosti ubrizgavanja zaduženi su novi piezo senzori.
Kako bi motor bio što efikasniji, primijenjen je blagi hibridni sistem koji radi na naponu od 48 V (MHEV), s remenom povezanim starter/alternatorom (BAS), koji se napaja iz Li-Ion baterije. Ovakav sistem omogućuje da SQ5 može voziti “na struju” do 40 sekundi, a prilikom usporavanja (kočenja) alternator dopunjuje bateriju snagom od 8 kW. Ovakav MHEV sistem ima potencijal da ostvari uštedu goriva do 0,7 l/100 km.
Za posttretman produkata sagorijevanja koristi se sistem “twin-dosing” s dva SCR katalizatora, a za aditiv AdBlue namijenjen je rezervoar zapremine 24 l. Na taj način, Audi SQ5 TDI ima emisiju NOx, značajno ispod granice propisane standardom Euro 6d ISC-FCM AP.
Snaga motora se preko 8-stepenog tiptronic mjenjača prenosi na sve točkove preko sistema quattro (permanent all-wheel drive), koji u uobičajenim uslovima vožnje raspoređuje 40% obrtnog momenta na prednje i 60% obrtnog momenta na stražnje točkove. U slučaju potrebe, na prednje točkove, ovaj sistem može usmjeriti maksimalno 70%, a na stražnje točkove do 85% ukupnog raspoloživog obrtnog momenta. Prilikom brzog prolaska kroz krivine, sistem precizne kontrole obrtnog momenta (wheel-selective torque control), određuje obrtni moment za svaki točak, i prema potrebi uključuje i kočnice, za točkove na unutrašnjoj, odnosno vanjskoj strani krivine.
Audi će uz doplatu isporučiti i sportski stražnji diferencijal s aktivnom kontrolom i distribucijom obrtnog momenta za svaki točak, čime će se poboljšati držanje i stabilnost, a smanjiti podupravljanje.
Ovjes je konstruisan po sistemu “Five-link”, sa “S sport” kontrolom amortizera, koja spušta klirens za 30 mm, u odnosu na standardni Q5.
Obnovljeni Audi SQ5 TDI standardno dolazi s 20-inčnim felgama i gumama dimenzija 255/45 R20, dok su u opciji felge prečnika 21 inč. Kočni sistem je također, unaprijeđen, pa prednje diskove prečnika 375 mm stežu 6-klipne čeljusti, standardno crne, a u opciji crvene boje.
Takav Audi SQ5, sposoban je iz mjesta do 100 km/h stići za 5,1 sekundu i dostići maksimalnu (elektronski limitiranu) brzinu od 250 km/h.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Novi Audi SQ5 TDI će se proizvoditi u meksičkoj tvornici San José Chiapa, a na evropskom tržištu će biti dostupan tokom prvog kvartala 2021. godine, s početnom cijenom (u Njemačkoj) od 68.138 eura.
Ponudu Audija u BiH pogledajte ovdje.
maj 22, 2025 0
maj 21, 2025 0
maj 21, 2025 0
maj 20, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0