Osvježeno 11 Februara, 2025 9:43 PM
dec 21, 2021 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Kompaniju Nio, kineskog proizvođača električnih vozila, 2014. je osnovao poduzetnik William Li i za kratko vrijeme uspio pronaći jake investitore. Nio je iz “ničega” razvio nove modele, podigao fabriku u Hafeiju u čijim je pogonima u maju 2018. počela proizvodnja perjanice marke, modela ES8, kojem su se uskoro pridružili ES6 i EC6. Nadugo nakon što je proslavila izlazak s fabričke trake 100-hiljaditog električnog vozila, prije tačno sedam mjeseci je Nio najavio električnu limuzinu ET7, a sada je deklasifikovan još jedan model – liftback ET5.
Novi model zamišljen je kao konkurent Tesla Modela 3. Nio ET5 je dugačak 4.790 mm, širok 1.960 mm i visok 1.499 mm, dok je razmak između osovina 2.888 mm. To znači da je premium “kinez” nešto veći od kompaktnog Tesle (4.694 x 1.849 x 1.443 mm; 2.875 mm). U izgledu eksterijera, dizajneri su mnogo toga posudili od “starijeg” ET7 modela, od kojeg se ET5 razlikuje samo po branicima. Automobil ima aerodinamičnu siluetu, s koeficijentom otpora zraka 0,24. Atraktivni detalji su panoramski krov i “skrivene” kvake vrata koje se uvlače.
Minimalistički interijer također je preuzet od ET7. Novi električni automobil Nio dobio je digitalne instrumente dijagonale 10,2 inča. U sredini armaturne ploče nalazi se veliki 12,8-inčni infotainment sistem osjetljiv na dodir, dizajniran u obliku tableta. Automobil je dobio “virtuelni kokpit” PanoCinema koji je razvio Nio. Udobnosti doprinose sportska sjedišta s funkcijama masaže, grijanja i ventilacije. ET5 ima asistent sistem s funkcijama autonomne vožnje, koji kompanija Nio namjerava dalje razvijati i transformirati u punopravnog autopilota.
Pogonski sistem čine dva elektromotra ukupne snage 360 kW (490 KS), maksimalnog obrtnog momenta 700 Nm. Ubrzanje 0-100 km/h traje 4,3 sekunde. Što se tiče baterije, biće ponuđene tri verzije različitih kapaciteta – 75, 100 i 150 kWh. S najslabijom baterijom Nio ET5 je sposoban da pređe 550 kilometara, doseg krstarenja srednje verzije je oko 700 km, a najjača daje voznu autonomiju od čak 1.000 km. Istina, treba pojasniti da je proračun obavljen prema CLTC ciklusu koji se koristi u Kini.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Novi Nio ET5 stići će do dilera na kineskom tržištu sljedećeg septembra. Početna cijena automobila je već objavljena – moći će se kupiti za najmanje 328.000 yuana (skoro 90 hiljada maraka). Iako to nije zvanično saopšteno, moguće je da će se novi proizvod pojaviti i na drugim tržištima, posebno u Evropi. Tržišni segment je lukrativan što pokazuje podatak da je konkurent Tesla Model 3 u periodu od januara do novembra ove godine pronašao put do 242.683 kineskih kupaca, odnosno 117,4% više nego 12 mjeseci ranije.
feb 11, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 06, 2025 0
feb 05, 2025 0