Osvježeno 23 Januara, 2025 9:50 AM
jul 20, 2015 Safet Šatara Novosti, Vijesti 0
Nakon vijesti o zatvaranju 100 salona novih automobila u Njemačkoj, Toyota je sada dodatno uzdrmana i izvještajem analitičara koji prate prodaju novih automobila u Evropi. Naime, ovaj brend je za prvih šest mjeseci prodao manje automobila u Evropi od Nissana, čime je Nissan, nakon gotovo 18 godina ponovo postao najprodavaniji azijski brend u Evropi.
Saloni novih automobila zatvaraju se upravo zbog pada prodaje novih vozila izazvanim modelima koji baš i nisu atraktivni i koji ne nude rafiniranost kakva se traži u Evropi. Naime, procijenjeno je da kupci odlaze iz Toyotinih salona zbog njihove zastarjele ponude novih vozila, kao i nedostatka vozila pogonjenih modernim dizelašima i turbobenzincima. Naime, Toyota je usmjerena na omasovljenje prodaje hibrida, a očigledno je da moraju dosta toga žrtvovati da bi hibridi konačno postali dovoljno prepoznatljivi kao i automobili pogonjeni klasičnim sistemima.jan 22, 2025 0
jan 21, 2025 0
jan 18, 2025 0
jan 15, 2025 0
jan 22, 2025 0
jan 22, 2025 0
jan 22, 2025 0
jan 21, 2025 0