Osvježeno 29 Novembra, 2023 2:00 PM
sep 30, 2022 Adnan Huseinagić Autobusi, Kamioni, Komercijalni, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Njemačka ponovo prijavljuje ozbiljan nedostatak vozača u sektoru transporta i autobuskog saobraćaja. Savezno udruženje njemačkih autobuskih kompanija (BDO) i Savezno udruženje za drumski teretni transport i logistiku (BGL) već se žale da ne mogu udovoljiti zahtjevima korisnika cestovnog teretnog i putničkog transporta. Oni pozivaju na brze reforme kako bi se osigurali lanci osiguranja vozačkog kadra za školski, lokalni i međugradski prevoz putnika.
Prema podacima BDO-a, Njemačkoj trenutno nedostaje više od 5.000 vozača autobusa. Zbog nedostatka mlađeg kadra i mnogih odlazaka u starosnu penziju, svake godine se otvara više od 10.000 slobodnih radnih mjesta. Kao rezultat planiranog zaokreta u saobraćaju, do 2030. godine će se u autobuskom sektoru manjak povećati na 76.000 vozača!
Više od 80.000 vozača kamiona trenutno nedostaje u drumskom teretnom saobraćaju. Budući da svake godine u penziju ode od 30.000 do 35.000 “kamiondžija”, a njihova mjesta zauzme samo od 15.000 do 20.000 novih radnika, svake godine se javlja prosječni “minus” od oko 15.000 vozača.
Pratite nas i podijelite vijest: |
BDO i BGL predlažu, između ostalog, da se profesionalna vozačka kvalifikacija integriše u obuku vozača, odnosno da se oba kursa obuke obavljaju “u paketu”. Kao rezultat toga, obuka će biti znatno skraćena i jeftinija, bez gubitka kvaliteta obrazovanja. Kvalifikovane autoškole treba da budu u mogućnosti da organizuju ispite za obuku vozača i profesionalnu kvalifikaciju vozača. (jm)
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 28, 2023 0
nov 27, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0