Osvježeno 17 Januara, 2025 1:00 PM
apr 10, 2015 Safet Šatara Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Novi korporativni identitet je već usvojilo 500 trgovaca, a kupci veoma cijene ovu promjenu.
Jedna od aktivnosti Škodine strategije u ovoj godini je potpuna redefinicija izgleda kompletne prodajne i servisne mreže. Cilj je uspostaviti stabilnu i profitabilnu mrežu trgovaca koja će ponuditi korisnicima odgovarajuće uslove za kupovinu novih automobila te vrhunski kvalitet usluge.
Ambicija tima arhitekata i dizajnera odgovornih za pripremu novog dizajna salona bila je da stvore novo iskustvo za korisnike koji se temelji na sofisticiranom i logičnom rasporedu svih ključnih elemenata, poslovnih područja i zona opuštanja, kao i korištenje najsavremenijih tehnologija, kao što su jedinstveni 3D Configurator koji omogućava kupcima da konfigurišu svoje vozilo pomoću 3D softvera, koji je nenadmašan kada su u pitanju detalji i sveobuhvatnost. Koristeći ovaj softverski alat, prodavači će biti u mogućnosti da predstave i Škodine dodatne usluge, kao što su finansijski proizvodi, paketi usluga, dodatna oprema…
Novina je i integracija servisnog i izložbenog prostora – ovaj aranžman će omogućiti osoblju da pokaže i predstavi nove proizvode branda također i klijentima servisa. Novi dizajn je svjež i moderan. Ono što se posebno ističe je kombinacija bijele fasade, tipične zelene linije i poseban zid koji se koristi za aktuelnu komunikaciju i predstavljanje novih modela kako za posjetioce salona tako i za slučajne prolaznike. Ovaj zid za komunikaciju predstavlja jedinstveni način korištenja izložbenog salona kao marketinškog alata branda. Elegantan izgled cijelog prostora je naglašen sofisticiranom rasvjetom koja je, baš kao i na novom Superbu, važan dio cjelokupnog dizajnerskog koncepta.
Najveći broj moderniziranih salona trenutno je u Kini, Njemačkoj, Češkoj i Velikoj Britaniji. I u BiH je započeo proces rebrandinga, pa očekujemo da ćemo već u 2016. imati prve Škodine salone u skladu s novim korporativnim identitetom.
jan 17, 2025 0
jan 16, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 08, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 16, 2025 0