Osvježeno 29 Novembra, 2023 2:00 PM
jun 20, 2023 Adnan Huseinagić Bh aktuelnosti, Vijesti 0
Škoda je pokrenula sasvim novu promotivnu kampanju, za koju kažu da je sasvim drugačija od svih dosadašnjih. Kampanja se zapravo odnosi na poticanje osjećaja vozača koji se u Škodinim automobilima trebaju osjećati kao istraživači. Škoda se kupcima pokušava nametnuti ne kao proizvođač automobila, nego kao životni partner koji će svakog pojedinca u stopu slijediti u svim životnim prilikama. Oni se zapravo nastoje prilagoditi navikama ljudi na svim meridijanima i potaknuti ih na nove izazove, a istovremeno biti na usluzi u njihovim osnovnim potrebama za prevozom.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Škoda na potpuno novi način želi prikazati da ukupno provedeno vrijeme u automobilu ne predstavlja broj pređenih kilometara prikazan na brojaču, nego ukupno stečeno iskustvo, sve iskorištene prilike i radoznalost koje je proizvelo iskustvo za volanom.
“Želimo da ljudi istražuju svijet oko sebe i mi prihvatamo njihovu radoznalost”, poručuju iz Škode.
Pod svojevrsnim sloganom “Let’s Explore”, zapravo se krije poziv na akciju, ali na akciju koju treba poduzeti Škoda u istraživanju i otkrivanju novog i boljeg. Slogan na neki način tjera Škodu da stvara nove proizvode, kroz novi dizajn, nove oblike, novi osjećaj sigurnosi kroz kojeg komuniciraju s okolinom. No, podsjećaju, osnov njihovog bića je Simply Clever koji je glavni oslonac u pametnim rješenjima, počevši od onih banalnih, pa sve do krupnih i ozbiljnih. Time, zapravo, pobuđuju i maštu ljudi da se okrenu i da istraže svijet oko sebe.
|
“Što više istražujemo, to postajemo pametniji, a naš konačan cilj je pomoći svijetu da živi pametnije”, kažu iz Škode.
Za više od 120 godina, koliko postoje, postali su svjesni svijeta u kojem živimo. Svjesni su i toga da su potrošači često izloženi prevelikom izboru, što kod njih može stvoriti konfuziju. Tako je jedino rješenju u izboru onoga što život u svakom segmenu može učiniti lakšim, ali to je u nekim trenucima teško procijeniti. Jedno su pametna rješenja pravi izbor, ali ni ona nisu kruto pravilo – to je put i to je izazov koji je stavljen pred svakog razumnog čovjeka koji se treba opredijeliti.
Škoda želi igrati ulogu hrabrog saputnika svakog čovjeka koji želi istraživati svijet oko sebe.
Tvrde da su putovanja, bila ona velika ili mala, uvijek bolja kada imate partnera za putovanja na kojeg možete računati. Njihova uloga će dakle biti – uloga pratioca koji je posvećen pomoći u istraživanju svijeta. Neko ko će ohrabrivati, inspirisati i podsticati radoznalost i voditi na odredište u dobrom stilu.
Moderna i pristupačna mobilnost sa svim što vozačima treba i iznenađenjima koje žele, Škodina je misija koja je bila i ostala.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Glavna misija Škode je pretakanje vizije u opipljivu stvarnost. Sam prevoz do željenog mjesta treba biti lak i efikasan i treba predstavljati zadovoljstvo u svakom kilometru. Kroz sve, Škoda želi pobuditi radoznalost pri čemu će zaista omogućiti istraživanje svega što postoji. Sigurni su da će uz vlastita dostupna pametna rješenja svim vozačima omogućiti iznenađenja koja vole.
Cijene automobila Škoda pogledajte ovdje.
nov 28, 2023 0
nov 27, 2023 0
nov 27, 2023 0
nov 27, 2023 0
nov 27, 2023 0
nov 22, 2023 0
nov 06, 2023 0
okt 31, 2023 0