Osvježeno 5 Decembra, 2024 1:30 PM
nov 20, 2024 Adnan Huseinagić Bh aktuelnosti, e-ProAuto, Predstavljamo, Vijesti 0
Od danas kupci u Bosni i Hercegovini mogu kupiti novu generaciju Citroëna C3. Zvanična prodaja i prvi javni nastup novog automobila, započeli su konferencijom za novinare i prvim testnim vožnjama na planini Trebević.
Aktuelni Citroën C3 je, barem nazivom, u četvrtoj generaciji, a iza sebe krije tri generacije koje su svaka u svom vremenu nosile svježinu i inovativnost brenda u B segmentu. Današnji Citroën C3 u potpunosti se razlikuje od dosadašnjih modela, pa dobrim dijelom duboko zadire u crossovere ili već u modele definisane B-SUV segmentom.
Na današnjoj konferenciji za novinare predstavnici kompanije C Automobil Import doo, Leon Malovrh – voditelj prodaje, i Rok Marolt – voditelj produkta i edukacije, predstavili su ključne karakteristike novog modela, dok su predstavnici medija imali priliku sami testirati ponuđene modele.
Citroën C3 je model koji se pod ovim imenom prodaje od 2002. godine, a tad je naslijedio model koji je nastupao pod nazivom Saxo. C3 je gradski automobil, kojem osnovne gabarite nisu mijenjali od početka produkcije. Oduvijek je bio miljenik mlađih vozača, a kupci prethodne generacije dominantno su bile žene. Citroën je do sad, kroz tri generacije, prodao 5,6 miliona ovih automobila. C3 je najpopularniji model ovog brenda i predstavlja 29 odsto Citroënovog evropskog obima prodaje. U 2022. godini C3 je zauzeo 11 odsto ukupnog evropskog tržišta B segmenta.
Aktuelni Citroën C3 je i dalje gradski automobil, ali s nešto drugačijim i modernijim proporcijama. Nastao je na platformi Smart Car koja je od početka namijenjena električnom pogonu, ali je trenutno proizvodnja bazirana i na konvencionalnim benzinskim i na mild hibridnim modelima.
Dug je 401 centimetar što ga definitivno svrstava u male gradske automobile, ali je drugačiji od konkurenata, jer je baza sjedišta čak 10 cm viša nego što je to evropski prosjek. Benzinski i mild hibridni C3 ima klirens od 17,7 cm, što je uobičajenija vrijednost za gradske SUV-ove, ali električna verzija ë-C3 ima klirens 16,3 cm, što su definitivno diktirale dimenzije baterija smještenih u podnici.
Novi C3 ima neobične stilske elemente koji ne nalikuju dosadašnjim modelima, pa i zbog toga aktuelni C3 već “gura” u takozvani B-SUV segment. C3 je dvovolumen i ima pet vrata. Međuosovinski razmak mu je 254 centimetra, što potvrđuje njegovu namjenu. S ovim gabaritima zapremina prtljažnika je 310 litara, dok je prostor na stražnjim sjedištima primjereniji osobama manjih gabarita.
Na tržištu BiH ponuđen je s novim 1,2-litarskim trocilindarskim motorom snage 100 KS s kojim dolazi manuelni 6-stepeni mjenjač. Ozbiljnija verzija ima mild-hibridni sistem koji se sastoji od turbomotora na benzin snage 100 KS, električnog motora snage 28 KS i baterije kapaciteta 850 Wh. Prema svim kalkulacijama ovaj C3 u gradskom režimu vožnje može provesti oko 50% vremena pogonjen samo električnim motorom. S njim dolazi automatski mjenjač sa 6 stepena prenosa i s dva kvačila.
Najnapredniji model je ë-C3 i pogoni ga isključivo električni motor. U njemu je baterija kapaciteta 44 kWh, s kojom je moguće preći najviše 459 kilometara, dok je snaga električnog motora 113 KS. Upravo zbog ovih karakteristika električni Citroën C3 predstavlja jedan od najpovoljnijih električnih automobila na tržištu. Njegovu bateriju je moguće puniti najvećom snagom od 100 kW, a svega 26 minuta je potrebno da se baterija napuni od 20% do 80% nazivnog kapaciteta.
Leon Malovrh, voditelj prodaje u kompaniji C Automobil Import doo je istakao: “Novi C3, kako električni tako i benzinski, predstavlja novo poglavlje za naš brend, koji ostaje vjeran svojoj predanosti ponudi pristupačnih automobila. Naš cilj je električni model ë-C3 učiniti dostupnijim više nego bilo koji električni automobil na tržištu, budući da ima do sad najkonkurentniju cijenu. Osnovna verzija, koja može osigurati autonomiju od 320 kilometara biće dostupna po cijeni od 47.517 KM uz Citroën finansiranje. Od ove cijene kupci u FBiH mogu oduzeti i 10.000 KM, kao subvenciju Vlade FBiH na kupovinu električnih automobila. Ovo je izvrsna cijena! Dostupna je i benzinska verzija za 30.992 KM uz Citroën finansiranje. Do kraja ove godine cilj nam je prodati 20 benzinskih vozila, a 2025. godine 220 benzinskih i 15 električnih vozila.”
Rok Marolt, voditelj produkta i edukacije, istakao je udobnost novog modela: “Citroën ë-C3 je veći i prostraniji od svog prethodnika. Ima novi ovjes, viši položaj sjedenja i odvažni dizajn SUV-a koji prevazilazi klasični ovalni oblik po kojem je model dugo bio poznat. Konačno, u segmentu B imamo i mali gradski električni automobil, koji predstavlja važnu prekretnicu u električnoj mobilnosti. U centru pažnje novog C3 je još uvijek filozofija udobnosti. Po prvi put kombinacija slavnog Citroën Advanced Comfort ovjesa i potpuno novih Citroën Advanced Comfort sjedišta stvara osjećaj lebdenja na letećem tepihu. Ovim je Citroën još jednom dokazao da je lider u segmentu kada je riječ o udobnosti.”
Konevencionalne i električne modele moguće je dobiti u tri nivoa opreme, a mild hibridni u dva. Uvoznik naglašava da na početku prodaje odobrava i dodatne popuste na sve modele, pa je tako cijena osnovnog benzinca s prvim paketom opreme kreće čak ispod 30 hiljada KM.
Cijene svih automobila Citroën pogledajte klikom ovdje.
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
nov 05, 2024 0
okt 04, 2024 0
aug 26, 2024 0
jul 26, 2024 0