Osvježeno 17 Juna, 2025 2:09 PM
maj 19, 2025 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Sve su prilike da ultrasnažni SUV-ovi Lotus Eletre (905 KS) i najavljeni električni Porsche Cayenne (više od 1.000 KS) neće još dugo biti usamljeni. Za to će se pobrinuti Mercedes i AMG, budući da je razvojna faza novog ekstremno snažnog električnog SUV-a već u poodmakloj fazi. Zapravo, oni su već u narednih nekoliko sedmica najavili prvo javno predstavljanje ovog Super-SUV-a.
Trenutno poznat kao električni GT SUV, što je za sada “radni naziv” novog modela mogao bi uskoro i krenuti u proizvodnju, ali se prvi primjerci ne očekuju prije 2027. godine. Zanimljivo je to što što je ovo prvi SUV kojeg je AMG razvio samostalno i za kojeg tvrde da s njim Mercedes nema nikakve veze. Teško je povjerovati, ali još ima vremena do kraja.
Ovaj električni SUV će biti baziran na arhitekturi AMG.EA, koja će se prvo koristiti za četverovratnu proizvodnu verziju koncepta Vision AMG 2026. godine. AMG.EA će imati sistemski pogonski napon od 800V i napredne aksijalne elektromotore u dvostrukim i trostrukim postavkama, s očekivanom snagom znatno većom od 1.000 KS.
Razvoj motora povjeren je kompaniji Yase, smještenoj u Oxfordshireu, a koja je u punom vlasništvu Mercedesa. Motori mogu razviti po 480 KS i po 590 Nm obrtnog momenta i AMG ih s pravom smatra ključnim za razvoj novog automobila.
Za sad je jasno da su se usmjerili na ukupnu snagu, kao dio obaveznog imidža automobila ove kompanije, ali zasigurno nisu zanemareni ni svi ostali aspekti, prvenstveno ovjes, gume, luksuz i sigurnosni sistemi.
GT SUV će imati novu interpretaciju AMG-ove Panamericana prednje rešetke, zajedno s prepoznatljivim farovima koji uključuju grafiku trokrake zvijezde.
Iako postojeći AMG-ovi modeli GLE s motorima SUS dolaze u karoserijskim izvedbama SUV i SUV-Coupe, njihov novi električni model biće ponuđen isključivo u SUV formatu, s relativno uspravnim vratima prtljažnika i nagnutim stražnjim prozorom.
Novi model se gabaritima i proporcijama nalazi između modela EQE SUV-a dugog 4.863 mm i modela EQS SUV-a dugog 5.125 mm.
Za sad nema informacija o baterijama, ali se već glasno šuška da bi to moglo biti nešto drugačije od onoga što je danas usvojeno kao standard. To bi trebalo pružiti i bolju efikasnost i više energije u trenucima u kojima je motorima potrebna eksplozivnost.
Proizvodnja novog SUV-a trebala bi biti realizovana u Mercedesovom pogonu u Sindelfingenu, u Njemačkoj.
Cijene svih automobila Mercedes pogledajte klikom ovdje.
jun 17, 2025 0
jun 17, 2025 0
jun 17, 2025 0
jun 17, 2025 0
jun 16, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 09, 2025 0
jun 04, 2025 0