Osvježeno 29 Novembra, 2023 2:00 PM
dec 11, 2020 Adnan Huseinagić Dostavni, Komercijalni 0
Redizajnirani sklop za pročišćavanje izduvnih gasova smješten blizu motora, koji radi u kombinaciji s dvostrukim doziranjem AdBluea, smanjuje emisije NOx u modelima Multivan, Transporter, Caravelle i California za čak više od 50% (RDE ciklus) i smanjuje njihovu potrošnju u prosjeku za 0,5 l/100 km.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Novi standard emisija komplikovanog naziva EU6d-ISC-FCM, ili skraćeno EU 6 AP, za sva putnička i laka komercijalna vozila stupa na snagu 1. januara. Budući da eskiviranja (više) nema, svi ih se moraju pridržavati. Tako je Volkswagen za sva svoja komercijalna vozila potpuno redefinisao cijeli sistem koji utječe na količinu štetnih materija emitovanih kroz sistem ispuha.
Zbog prirode eliminisanja NOx cijeli sistem je morao biti premješten bliže motoru, budući da je kompletan proces efikasniji na višim temperaturama izduvnih gasova.
No, i drugi faktori značajno doprinose smanjenju NOx. Tu, prije svega, spadaju novi sistem ubrizgavanja goriva, novi oblik izlazne cijevi turbopunjača, trostazni sistem za recirkulaciju izduvnih gasova i sistem preciznog doziranja agensa AdBlue DeNox 5.3 (koji se po prvi put koristi na motorima iz grupacije VW).
Budući da se radi o trostaznom katalitičkom konvertoru, jedan uvijek radi u optimalnom režimu, bez obzira na to u kojem režimu radi motor (hladan, opterećen neopterećen).
Ovaj sistem se po prvi put nalazi u VW-ovoj seriji T, a do sada je bio primjenjivan na nekim motorima koji su se ugrađivali u putničke automobile. Posebnu efikasnost pokazao je u režimu gradske vožnje.
Revidirani elementi, koji se nalaze prije katalitičkog konvertora, dopronijeli su smanjenju potrošnje za oko 0,5 litara na 100 kilometara, što je zapravo i ključni detalj smanjenja emisie štetnih elemenata.
T6.1 je ujedno i prvi model u grupi VW koji je opremljen najnovijim trostaznim sistemom SCR-a, koji koristi, DeNox 5.3. Uz to je predstavljen i sistem TwinDose, koji omogućava ubrizgavanje AdBluea na dva mjesta i to tačno prema potrebi. Još jedna nova karakteristika je veličina spremnika agensa AdBlue, koji je sa zapreminom od 27 litara gotovo udvostručen. Uprkos boljoj konverziji azotnog oksida i dvostrukom ubrizgavanju, zahvaljujući tačnijem doziranju potrošnja AdBluea ostaje, na istom nivou. Stoga je sada moguće voziti mnogo duže nego prije, bez dopunjavanja.
Kako se u slučaju twin-turbo motora koristi i novi sistem ubrizgavanja goriva koji radi pod pritiskom od 2.500 bara, ovaj motor sada umjesto 146 kW ima 150 kW (204 KS). Druge varijante dvolitarskog TDI motora ostaju na identičnim nivoima snage kao i ranije 66, 81 i 110 kW.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Primjena novog sistema za sve varijante snage ovog motora slijediće u fazama.
Ponudu VW Privrednih vozila u BiH pogledajte ovdje.
nov 27, 2023 0
nov 27, 2023 0
nov 26, 2023 0
nov 22, 2023 0
nov 28, 2023 0
nov 28, 2023 0
nov 24, 2023 0
nov 24, 2023 0