Osvježeno 22 Maja, 2025 3:34 PM
mar 25, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
U februaru 2024. u Evropi je prodato 72.376 plug-in hibridnih automobila, odnosno 12% više u odnosu na isti mjesec prošle godine. Potražnja za “full” električnim vozilima u istom periodu porasla je za samo 10,3%, piše Automotive News Europe, pozivajući se na podatke Udruženja evropskih proizvođača automobila (ACEA). Ovo je novi trend u EU, budući da su godinu dana ranije analitičari zabilježili pad prodaje benzinsko-električnih automobila s punjenjem iz mreže.
Prema ACEA-i, tokom 2023. je prodaja plug-in hibrida u Evropi pala za 2,4% u odnosu na 2022. godinu. Ovo uprkos činjenici da je tržište u cjelini poraslo za 13,7%, a prodaja električnih automobila zabilježila “plus” od čak 28,2%. Sad se opaža obrnuti trend: potražnja za automobilima bez motora s unutrašnjim sagorijevanjem usporava, a plug-in hibridi postaju sve traženiji.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Prema preliminarnim podacima analitičke firme Dataforce, crossover Volvo XC60 Recharge, koji je prodat u 4.277 primjeraka, postao je najprodavaniji u februaru u ovom segmentu. Slijede Porsche Cayenne (3.596), Mercedes GLC (3.399), Ford Kuga (2.984) i BMW X1 (2.570). Prodajni rezultati uklapaju se u revidiranje planova velikih proizvođača automobila koji, zbog slabe potražnje, odgađaju potpuni prelazak na električnu ponudu. (jm)
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 21, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 21, 2025 0
maj 20, 2025 0
maj 19, 2025 0