Osvježeno 29 Novembra, 2023 2:00 PM
aug 22, 2023 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Ferrari 812 je najbolji sportski model iz Maranella koji ima motor sprijeda i pogon straga, a koji je ikad postojao. Naravno da je namijenjen i sportskim timovima (zbog toga je primarno i nastao), mada se Ferrari 2017. godine prvo pohvalio cestovnom verzijom Superfast sa 800 KS. Dvije godine kasnije stigao je GTS bez krova, a 2021. i varijanta Competizione sa 830 KS. Premca mu nije bilo i zbog konfiguracije i zbog 6,5-litarskog atmosferca sa 12 cilindara koji je maksimalnu snagu imao na visokih 9.500 obr/min. Da, spominju i prosječnu potrošnju od 29 litara!
Naravno da je nakon svega Novitec umiješao svoje prste i dobro pokušao napraviti još boljim. Nije moglo puno, ali dali su sve od sebe.
Čini se da je deklarisano povećanje snage samo simbolično, jer su “prijavili” da njihov Competizione sada ima 866 KS ili im iz Marranela jednostavno nisu željeli otkriti sve karte. Tako se Novitec uhvatio posla samo oko optimizacije protoka izduvnih gasova i na boljem odvođenju toplote, te samo na tome dobio 37 KS, ali kupac može birati između različitih varijanti – sa ili bez aktivnog upravljanja zvukom pomoću integrisanih leptir ventila unutar sistema. Cijeli sistem je dostupan od nehrđajućeg čelika ili od još lakšeg INCONEL-a, materijala koji se također koristi u trkama Formule 1. Najekskluzivnija verzija Novitecovog izduvnog sistema izrađena je od ove visokotehnološke legure i ima pozlatu poznatu pod nazivom 999. Ova pozlaćenost doslovno daje ovim sportskim izduvnim sistemima brilijantan izgled i izvanredne karakteristike odvođenja viška toplote.
Dvije izduvne cijevi s mat crnim premazom, prečnika 120 milimetara, oblikovane su tako da odgovaraju konturi stražnjeg difuzora. U kombinaciji s logotipom “Novitec”, oni daju izduvnom sistemu još spektakularniji izgled.
Ostatak priče počinje i završava se s nekoliko diskretnih aerodinamičkih elemenata i novih felgi Vossen – sprijeda prečnika 21 inč, a straga 22 inča. Vossen ih nudi u čak 70 boja ili posebnih premaza s efektima.
Međutim, zanimljivo je to što su napravili sistem prednjeg ovjesa kojeg je moguće podići za 40 mm i to pritiskom na dugme. Razumljivo je, jer je na cestama sve veći broj takozvanih ležećih policajaca. Zapravo, cijeli ovjes je potpuno prilagođen i nanovo kalibrisan i to u skladu s dimenzijama i težinom novih felgi, a prednja sekcija je niža za 25 mm od serijske. Ukoliko vozač podigne prednji ovjes, on se automatski spušta, čim brzina poraste na 80 km/h.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Još jedna posebnost Noviteca za sve Ferrarijeve modele leži u kreiranju ekskluzivnih interijera, koji su bojama i dizajnom pomno prilagođeni željama vlasnika vozila.
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 27, 2023 0
nov 26, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0