Osvježeno 5 Oktobra, 2024 8:16 AM
sep 15, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Nakon što je prodao više vozila od Honde i Nissana u drugom kvartalu 2024. godine, BYD je postao sedmi najveći proizvođač automobila na svijetu.
BYD je u drugom kvartalu ove godine prodao 980.000 vozila, što predstavlja porast od 40% u odnosu na isti period protekle godine. Porast proizvodnje nije slučajan, a podaci o broju zaposlenih dovoljan su dokaz da se BYD ne namjerava zaustaviti na ovim količinama.
Prema riječima BYD-ovog generalnog direktora odnose s javnošću, Li Yunfeija, kompanija sad ima više od 900.000 zaposlenih. Li je objavio snimak ekrana na društvenim mrežama, pokazujući da je BYD-ova radna snaga dostigla broj od 900.608. Krajem protekle godine, BYD je imao nešto više od 700.000 zaposlenih, što znači da je u međuvremenu posao u ovoj kompaniji dobilo još oko 200.000 radnika.
Prema Liju, BYD je jedan od najvećih poslodavaca u Kini i najveći je poslodavac među 5.300 kompanija koje se nalaze na kineskoj berzi. Li je također rekao da je BYD i najveći svjetski proizvođač automobila u smislu broja zaposlenih u sektoru razvoja i istraživanja. Pohvalio se brojem od 110.000 zaposlenih u ovom sektoru. Rukovodstvo BYD-a, ali i kineska vlada svjesni su ulaganja u visokoobrazovani kadar, pa je posljednja “akcija” zapošljavanja u BYD dovela više od 50.000 diplomaca u ovu kompaniju, kako bi podržala istraživanje i razvoj.
Zanimljivo je to što je BYD zaposlio ogroman broj mladih i školovanih kadrova u trenutku kad ih drugi proizvođači otpuštaju, ili u najgorem slučaju zadržavaju isti broj. Volkswagen i GM, prema nalazima Reutersa, planiraju smanjiti broj radnih mjesta u Kini. Sve su prilike da SAIC, njihov partner, ima “plan B” prema kojem će u narednom periodu polako istiskivati ove proizvođače iz igre.
BYD je kompanija koja svoje uspjehe dokazuje prodajnim rezultatima. Tako su samo u avgustu kupcima isporučili 373.000 električnih i elektrificiranih automobila, što je upravo rezultat iscrpnog razvoja i istraživanja. BYD time već treći mjesec zaredom obara vlastiti prodajni rekord, a jasno je da je u pitanju konkurentnost i cijenom i kvalitetom. BYD vrlo malo zavisi od drugih proizvođača, budući da raspolaže vlastitim softverima, vlastitim pogonima za proizvodnju gotovo svega i vlastitim baterijama za električne i elektrificirane automobile.
Nakon što je nadmašio Hondu i Nissan, BYD cilja još više. Prema podacima iz Yichea (CarNewsChina), BYD je u julu bio treći najprodavaniji automobilski brend na svijetu.
BYD nastavlja s uvođenjem nove tehnologije, poput svoje e-Platforme 3.0, koja nudi bolju efikasnost i brže punjenje po nižoj cijeni.
BYD ne namjerava ostati samo u Kini, nego je već poduzeo prve korake prema otvaranju vlastitih pogona u Turskoj, Meksiku, Brazilu i Pakistanu.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Iako je BYD najpoznatiji po svojim pristupačnim električnim modelima, ali se širi i prema novim segmentima kao što su kamioneti, luksuzna vozila i SUV-ovi srednje veličine. Također konstantno razvija modele kojim će upravljati vještačka inteligencija i koji će vrlo brzo moći u potpunosti autonomno upravljati.
okt 05, 2024 0
okt 04, 2024 0
okt 04, 2024 0
okt 04, 2024 0
sep 27, 2024 0
sep 20, 2024 0
sep 19, 2024 0
sep 18, 2024 0