Osvježeno 19 Marta, 2024 10:40 AM
jul 24, 2021 Almir Grebović Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Ljubiteljima Formule 1 poznata je ekipa Alpine, današnji fabrički tim Renaultove marke sportskih automobila, od koje se u budućnosti očekuje i značajan komercijalni uspjeh. Renault je još 1973. postao većinski vlasnik Alpine, s kojom je i ranije usko sarađivao u automobilskom sportu.
A prvi cestovni automobil kojeg je predstavio Alpine u vlasništvu Renaulta bio je Renault Alpine GTA, predstavljen krajem 1984. GTA je zamijenio Alpine A310 (1971-1984), s čijom posljednjom evolucijom ima mnogo toga zajedničkog, uključujući straga postavljeni V6 motor porodice PRV (zajednički razvoj Peugeot-Renault-Volvo).
Dopadljiva i aerodinamična silueta automobila (koeficijent otpora zraka 0,28), uz široku upotrebu poliesterske plastike i fiberglasa za karoseriju, učinili su Alpine GTA lakšim i bržim od rivala poput Porschea 944, a u kabini je nudio više prostora na stražnjim sjedištima.
Nažalost, kupci nisu bili pretjerano zagrijani za GTA, pa je tokom sedam godina (1984-1991) proizvedeno nepunih 6,5 hiljada primjeraka. Uz ovako skromnu produkciju, pravi dragulj predstavlja primjerak kakav je ponudio njemački trgovac klasičnih automobile COG Classics GmbH iz Düsseldorfa.
To je Renault Alpine V6 Turbo iz avgusta 1986. godine, automobil koji je tokom 3,5 decenije prešao svega 9.500 kilometara! Prvi vlasnik bio je poznati hirurg i profesor iz italijanskog Catanzara. On je Renault Alpine GTA dugi niz decenija držao u garaži i samo rijetko ga vozio do vlastitog ljetnikovca. Godine 2004. je, na prijedlog poreznog savjetnika, vozilo registrovao u porodičnoj kompaniji.
Tu je GTA ostao do smrti vlasnika 2017. godine. Narednih nekoliko godina je Renault Alpine skupljao prašinu u garaži seoske kuće, sve dok vlasnikov sin, također poznati hirurg koji radi u Londonu, konačno nije odlučio prodati raritetni sportski automobil.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Slike pokazuju da je riječ o savršenom primjerku koji za pogon koristi 2.5 V6 turbobenzinac, agregat s katalizatorom koji razvija 185 KS. To je dovoljno za maksimalnih 240 km/h i ubrzanje 0-100 km/h u 8,1 sekundu. Cijena je očekivano visoka, ali realna: 44.900 eura.
Ponudu Renaultovih automobila sa cijenama u BiH pogledajte ovdje.
mar 18, 2024 0
mar 17, 2024 0
mar 16, 2024 0
mar 15, 2024 0
mar 19, 2024 0
mar 18, 2024 0
mar 18, 2024 0
mar 18, 2024 0