Osvježeno 9 Decembra, 2024 7:00 AM
dec 05, 2014 Safet Šatara Novi automobili, Novosti 0
Predstavljanjem Karla, Opel je nastavio ofanzivu malim automobilma. Ovaj put radi se o vozilu čije su dimenzije slične Adamovim, ali je jasno da je Karl namijenjen nešto drugačijem, siromašnijem segmentu tržišta.
Izgled automobila svakako je prepoznatljiv, pa čak i očekivan. Nažalost, nije ostalo puno od inovativnosti kakva je predstavljena na Adamu, mada se ne može reći da Karl izgleda loše. Ipak, zadnja strana itekako podsjeća na ono što smo vidjeli na modelu Kia Picanto.
Kako je namijenjen za siromašniji dio tržišta Karl će biti dostupan sa osnovnom opremom koja uključuje manuelni klima-uređaj, centralno daljinsko zaključavanje, radio/CD/mp3 plejer i osnovnu sigurnosnu opremu. Iako još nije stigao do testnog područja EuroNCAPA, vjerujemo da će osvojiti minimalno tri zvjezdice (koje su gotovo ekvivalentne nekadašnjim pet zvjezdica nakon što je EuroNCAP značajno pooštrio kriterije).
Karla pogoni jednolitarski trocilindraš koji razvija 75 KS, a uz mjenjač sa pet brzina i malu masu, vjerujemo da će upravo ovaj motor biti optimalan. U Evropi, automobil će se prodavati ispod značke Opela i sa imenom Karl, dok je za Veliku Britaniju rezervisano ime Vauxhall Viva. Jasno je da na tom području upravo Viva ima dugu historiju.
Bez obzira na to, Karl/Viva će na cestu stići sredinom sljedeće godine, a biće serijski opremljeni ESP-om, sistemom za kontrolu prianjanja i sistemom za pomoć prilikom polaska uz brdo. Sve ovo će koštati oko 9.000 eura na tržištima zapadne Evrope, što znači da bi u našoj zemlji osnovni Karl mogao koštati oko 17.000 KM.
nov 12, 2024 0
okt 17, 2024 0
aug 06, 2024 0
aug 05, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0