Osvježeno 15 Septembra, 2024 7:30 AM
jun 23, 2015 Safet Šatara Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Opelova invazija novih motora na tržište je započela. Sa novom Corsom upoznali smo se sa jednolitarskim turbobenzincem, Astra K donijela je novi 1,4-litarski turbobenzinac koji je lakši, čišći, ekonomičniji i snažniji nego prije. Sada je na red stigla Mokka sa novim ulaznim 1,6-litarskim CDTI motorom.
Interesantno je što u posljednjih godinu dana u Opelu rade samo na malim motorima za male automobile, ali još od kada smo vozili Zafiru na zvaničnoj prezentaciji očigledno je da su novi Opelovi mali motori bolji nego ikada prije. Zapravo, priča da dizel može biti tih kao i benzinac, a benzinac ekonomičan kao i dizel nije toliko daleko od istine sa novim Opelovim motorima.
Novi 1,6-litarski TDCI za Mokku prati taj trend, pa i u svom osnovnom obliku raspolaže sa 110 KS i sa čak 300 Nm obrtnog momenta. O kakvom se obrtnom momentu radi najbolje pokazuje to da je čak i najsnažniji 1,9-litarski TDI svih vremena imao svega 30 Nm više. Ostali nisu bili blizu.Uz ovaj motor crossover Mokka (pogledajte cijene Mokke u BiH) može ostvariti minimalnu potrošnju od 4,1 litar na pređenih 100 kilometara. Sumnjamo da je to teško izvesti u realnim uslovima i to zbog toga što Mokka raspolaže sa sistemom Star/Stop, može biti opremljena gumama sa smanjenjim otporom prilikom kotrljanja, a i jedan je od najaerodinamičnijih automobila na tržištu.
Perfromanse ove Mokke ipak nisu nešto na šta bi Opel mogao biti ponosan. 12 i po sekundi je potrebno do 100 km/h, što je danas ipak u klasu najmanjih automobila sa trocilindarskim motorima.
Bez obzira na to 300 Nm nikada neće izdati, pa ni najveće brdo sa Mokkom punom putnika i prtljaga neće biti problem.
aug 06, 2024 0
aug 05, 2024 0
jul 17, 2024 0
jun 26, 2024 0
sep 15, 2024 0
sep 13, 2024 0
sep 13, 2024 0
sep 13, 2024 0