Osvježeno 11 Februara, 2025 9:43 PM
jun 17, 2015 Safet Šatara Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Pokušavajući demonstrirati probleme sa kojima se susreću evropski proizvođači automobila prilikom prilagodbe automobila za izvoz na Evropsko tržitšte, Opelovi zvaničnici predstavili su jednog Opela Adama na kojem je jasno prikazano koje su modifikacije potrebne da bi evropski auto stigao u prodaju u SAD-u. Već neko vrijeme na snazi je akcija nazvana Transatlantic Trade and Investment Partnership (TTIP), koja ima za cilj da napravi kompatibilnim tržišne zakone SAD-a i Evropske Unije. Problemi u različitim standardima svakako nisu samo u oblasti autoindustrije, ali ovdje tačno vidimo kakve su promjene potrebne na jednom Evropskom automobilu da bi se ozakonila njegova prodaja u SAD-u.
Prezentaciji specijalnog Adama prisustvovao je ambasador SAD-a u Njemačkoj John B. Emerson, kao i Matthias Machnig, sekretar Njemačke pri federalnom ministarstvu za ekonomska pitanja i za energiju.
Ono što je očigledno je to da bi Opel morao uložiti značajannovac za rekonstrukciju Adama, pa čak i postavljanje nove proizvodne linije da bi ga uopšte mogao prodavati u SAD-u. Očigledne promjene uključivale bi izmjenu prednjih svjetala, izmjenu cijelog prednjeg i zadnjeg dijela automobila, rekonstrukciju krova i potpunu prilagodbu sistema zračnih jastuka.
Već ranije bilo je priče o izjednačavanju sigurnosnih standarda i drugih zahtjeva koji su ispred proizvođača automobila u SAD-u i u Evropi. Ukoliko se sve desi onako kako proizvođači žele, prvi put u historiji prodavali bi se isti automobili i u SAD-u i u Evropi.
feb 11, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0