Osvježeno 18 Januara, 2025 5:43 PM
dec 11, 2014 Safet Šatara Novi automobili, Novosti 0
Predstavljanjem redizajniranog C4, Citroen je spremno dočekao uvođenje normi o izduvnim gasovima Euro 6. Naime, od prvog januara 2015. godine, proizvođači automobila susreću se sa novim normama o emisiji izduvnih gasova u Evropi, a potpuno će biti zabranjena prodaja automobila koji ne zadovoljavaju nove, rigoroznije norme. Prema tome, najveće promjene na redizajniranom C4 svakako su tehničke prirode. Motori su podešeni tako da emituju još manje štetnih gasova, od kojih su manđu najopasnijim CO2 i NOx, a sudeći prema zvaničnom novinarskom saopštenju, za C4 će od sada biti dostupna četiri motora sa rasponom snage od 100 KS do 130 KS. Dva dizelaša razvijaju 100 KS i 120 KS, a ono što je bitnije je to da je emisija CO2 smanjena za 4 odsto, dok su zvanično objavili da su “drastično smanjili emisiju NOx gasova“. Iako se ovi motori zvanično nazivaju BlueHDi 100 i BlueHDi 120, jasno je da se radi o četverocilindarskim motorima sa 1,6-litarskom zapreminom.
Ono što posebno iznenađuje je ponuda dva turbobenzinca. Oba motora PureTech su turbopunjeni benzinci sa tri cilindra. Slabiji razvija 110 KS i prilično agilnih 205 Nm obrtnog momenta pri tome emitujući svega 110 grama CO2. PureTech 130 je zapravo isti motor, ali sa nešto većom izlaznom snagom od 130 KS i 230 Nm obrtnog momenta. Procijenjeno je da je emisija izduvnih gasova na ovim motorima smanjena za čak 24 odsto u odnosu na motore ekvivalentne snage iz prethodne generacije.
Ostale promjene su očekivane. Prednja svjetla dobila su LE diode, zadnja nešto drugačiju grafiku, dok su sada dostupne i dvije nove boje. Unutra možemo primijetiti rasterećeniju konzolu. Ugradnjom sedmoinčnog displeja osjetljivog na dodir, Citroen je elegantno smanjio broj tastera u kabini, pa sve izgleda daleko uglednije i u skladu sa dašanjim trendovima i zahtjevima.
dec 04, 2024 0
aug 20, 2024 0
aug 13, 2024 0
jul 29, 2024 0
jan 18, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0