Osvježeno 21 Januara, 2025 4:45 PM
jun 18, 2015 Safet Šatara Novi automobili, Novosti 0
Konačno je stigao. Ovo je novi Peugeot 308 GTi i snažniji je nego i jedan kompaktni Peugeot iz prošlosti. Zvanično predstavljanje na festivalu brzinu u Goodwoodu očekujemo sljedeće sedmice, a za sada Peugeot je otkrio većinu detalja o novom hot-hatchu.
Kao što smo prije izvještavali, novi Peugeot 308 GTi dobio je upravo 1,6-litarski turbobenzinac “posuđen” iz RCZ R-a. Istina, ovako mali motor ne nalazi se ni u jednom kompaktnom brzom hatchbacku, ali očigledno su downsizing u Peugeotu odveli do ekstrema. Iako ga pogoni mali motor, već u osnovnoj verziji razvija čak 250 KS (kao i dvolitarski turbobenzinac iz Renaulta RS-a). Snažniji razvija 270 KS, no čini se da to i nije najvažnija razlika između ove dvije verzije.
Naime, snažniji 308 GTi dobija i samoblokirajući prednji diferencijal Torsen čime se dramatično poboljšavaju vozne osobine. Praktično podupravljanje će biti daleko manje izraženo na snažnijem modelu i to malim dijelom zbog većih 19-inčnih felgi, a većim dijelom zbog samoblokirajućeg diferencijala.
Ono što definitivno ide u korist 308 GTi-ju u odnosu na konkurenciju je mala masa. Naime, objavljeno je da ovaj automobil ima masu od 1.205 kilograma (Renault Megane Renault Sport 275 Trophy – 1.376 kilograma, Volkswagen Golf GTI – 1.351 kilogram).
Uz šesterostepeni manuelni mjenjač (jedini dostupan uz GTi-ja) 308 GTi sprinta do 100 km/h za svega 6,2 sekunde (snažniji za tačno 6 sekundi).
dec 18, 2024 0
dec 06, 2024 0
nov 12, 2024 0
okt 22, 2024 0
jan 21, 2025 0
jan 21, 2025 0
jan 21, 2025 0
jan 21, 2025 0