Osvježeno 17 Januara, 2025 1:00 PM
jun 01, 2015 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti 0
Kako smo danas i najavili, Astra se pojavila i zvanično. Čak ni u prvom zvaničnom novinarskom saopšenju nemamo pretjerano puno informacija, budući da je premijera ovog automobila pripremljena tek za tri i po mjeseca na Sajmu automobila u Frankfurtu.
Uglavnom, uslovno rečeno, priča sa Astrom započinje još prije osamdeset godina sa modelom Kadett, čija je proizvodnja krenula još 1936. godine. Od tada pa do danas, uključujući i imena Kadett i sve dosadašnje Astre, ovo bi praktično bila jedanaesta generacija. Ukupno ih je pod dva imena proizvdeno oko 24 miliona, a sada je Opel spreman dodati novo poglavlje historije svog prodajnog hita.
Nova generacija Astre temelji se na sasvim novoj laganoj arhitekturi, a pogonit će je samo motori najnovije generacije, te će ponuditi karakteristike koje su se prije mogle susresti samo u višim segmentima. Jednostavan dizajn čini da nova Astra izgleda sportskije nego prije, a njena misija je da novim inovacijama redefinira segment kompaktne klase.Nova je Astra čak 200 kilograma lakša od prethodne, što je, s obzirom na klasu kojoj pripada, izuzetan rezultat. U najgorem slučaju lakša je za 120 kilograma, ali su neke i znatno lakše od prosječnih 200 kilograma. Štedjelo se na težini gdje god se moglo, ali ne i na mjestima ključnim za sigurnost.
Nastala je prema uzorima koncepta Monza koji je prikazan još 2013. godine na Sajmu u Frankfurtu, što je i tada dovoljno sugerisalo na to kakve bismo oblike mogli očekivati u bliskoj budućnosti. Nova Astra, vizuelno baš i nije Monza, ali je ideja bila tu. Najznačajniji novi segment dizajna je podijeljena C-nosač krova, koji stvara utisak plutajućeg krova.
Ova Astra jeste nova, ali nije u trendu povećanja dimenzija kakav vlada posljednjih desetljeća. Nova Astra je manja od prethodne! Duga je 4,37 metara, što je gotovo 5 centimetara manje od prethodne. Visoka je 1,46 metara, što je također manje – za 2,6 centimetara. Dimenzije su očigledno imale utjecaj na aerodinamiku, pa se Opel hvali sa njenim koeficijentom otpora od samo 0,30. Nova Astra izvana jeste manje, ali je iznutra veća, uprkos još kraćem međuosovinskom razmaku i to za 2 cm.
Ispod prednjeg poklopca novih Astri mogu se naći motori u rasponu snaga od 95 do 200 KS.
Dizelska gama započinje sa novim 1,6-litarskim motorom od 95 KS, a benzinska sa novim jednolitarskim trocilindarskim turbobenzinskim motorom od 105 KS. Slijedi ga sasvim novi 1,4-litarski benzinac od 145 KS.
Unutrašnjost je sasvim redefinisana, a karakterišu je vrhunska sjedišta sa funkcijama masaže, ventilacije podešavanja po širini.
Unutrašnjost će biti prepuna novih elektronskih sistema za povezivanje. Prednjače takozvani Opel OnStar sistem, vrlo kompleksan, koji objedinjuje komunikaciju sa sistemima sigurnosti i koji je čak u nekim slučajevima u stanju dozvati pomoć, a premijeru će imati i informacijsko-multimedijski sistem IntelliLink R 4.0 koji je kompatibilan sa servisima Apple CarPlay i Android Auto.
Nova Astra biće prvi auto u svojoj klasi sa takozvanim IntelliLux pametnim i potpuno LED svjetlima.
jan 09, 2025 0
dec 18, 2024 0
dec 14, 2024 0
nov 12, 2024 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0