Osvježeno 5 Decembra, 2024 1:30 PM
nov 05, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Stellantis je u saradnji s Moparom za sajam SEMA Show u Las Vegasu, pripremio jedinstveni konceptni “Electromod”, na osnovu Plymoutha GTX, iz 1967. godine.
Iako je zadržan osnovni oblik automobila, blatobrani su prošireni, a limeni poklopac motora je zamijenjen karbonskim, na kojem su posebni zračni usmjerivači. U cilju poboljšanja aerodinamike, Plymouth GTX je dobio novi prednji branik s karbonskim razdjelnikom, dok je na poklopcu prtljažnika dvodijelni karbonski spojler.
Umjesto konvencionalnog motora SUS, za pokretanje ovog koncepta koristi se novokonstruisani električni pogonski modul, Mopar Blue EDM (Electric Drive Module), snage 250 kW, koji radi na naponu od 400 V.
Naime, EDM se ugrađuje na podokvir, s posebnim izoliranim nosačima, napravljenim od legiranog aluminija, a na njegovom gornjem dijelu je elektronski razvodnik s inverterom, napravljen u obliku vijčanog kompresora Hellcat. Tako konstruisan EDM se može ugraditi u većinu klasičnih automobila, koje su pokretali motori V8.
Elektromotor se napaja iz četiri baterijska bloka, sastavljena od 384 ćelije, ukupnog kapaciteta 73 kWh, koji bi trebali osigurati autonomiju od oko 400 km.
Radi bolje raspodjele mase, tri baterijska bloka smještena su u zajednički okvir unutar prtljažnog prostora, dok je jedan blok postavljen ispod hladnjaka, u prednjem dijelu. Uz to, baterijski blokovi su konstruisani s posebnim zatvaračima, koji omogućuju servisiranje i, prema potrebi, njihovu jednostvanu zamjenu.
Originalni sistem vješanja je modifikovan tako da se u blatobranima stvori prostor za nove kovane magnezijske felge BTG Vintage Bronze dimenzija 9Jx18, s gumama Pirelli P-Zero (PZ4), te moderne disk-kočnice produkcije Wilwood.
Unutrašnjost je također modernizovana, a posebno se ističe trokraki volan sa zaravnjenim donjim dijelom i Moparovim logotipom u sredini, koji ima funkciju aktivacije sirene.
Volan je obložen IndiGo Blue kožom, prošivenom jarko narandžastim šavovima, a u istom stilu su urađene presvlake na sjedištima i unutrašnji paneli na vratima.
Da bi koliko toliko zadržali originalni izgled, svi pokazivači na table s instrumentima su analogni, a brzinomjer je “graviran” do 160 mph (256 km/h).
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 04, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 04, 2024 0
dec 03, 2024 0
dec 02, 2024 0