Osvježeno 21 Januara, 2025 2:18 PM
apr 03, 2014 Adnan Huseinagić Kamioni, Komercijalni 0
Od 1. aprila u prodaji je Volvo FH16 sa motorima Euro VI. Zahvaljujući snazi i do 750 “konja” i obrtnom momentu od 3.550 Nm i dalje je najsnažniji kamion na svijetu. Prvi kamioni Volvo FH16 sa novim “šesticama” biće isporučeni početkom juna.
Volvo FH16 je idealan kao tegljač za prevoz teške opreme i drvene građe, ali i za transportne zadatke koji moraju biti obavljeni brzo i zahtijevaju vozilo izuzetnih voznih karakteristika i visoke produktivnosti. Najsnažniji serijski proizveden kamion na svijetu sada ima 16-litarski motor nove generacija u tri verzije izlazne snage – od 750, 650 i 550 KS, usklađene sa ekološkim standardom Euro VI. Osim što imaju nižu emisiju štetnih gasova, novi pogonski agregati pružaju veći obrtni moment pri malom broju obrtaja, snažnije kočenje motorom i tiši rad.
“Volvo FH16 sa motorom Euro VI isto je pouzdan, ima istu potrošnju goriva i istu snagu kao i ranije. Međutim, vozač sada može doći do maksimalnog obrtnog momenta sa samo 900 ili 950 obr/min (u zavisnosti od verzije motora). Poboljšana kriva obrtnog momenta korisnicima također omogućava da izaberu brži prenosni odnos pogonskih osovina radi efikasnije potrošnje goriva”, kaže Astrid Drewsen, menadžer proizvoda u sektoru za Pogonske grupe kompanije Volvo Trucks.
Svi motori imaju automatizovani Volvov mjenjač, I-Shift. Za verziju od 550 KS postoji i opcija sa ručnim mjenjačem. U sve verzije motora može se ugraditi Volvo VEB + kočnica motora. Maksimalno kočenje motorom povećano je se 425 na 470 kW pri 2.200 obr/min, čime se dodatno poboljšava sigurnostt i smanjuje trošenje radnih kočnica (na točkovima).
Da bi se, u skladu sa standardom Euro VI, postigao nizak nivo emisije azotnih oksida (NOx), inženjeri kompanije Volvo koristili su rashlađeni EGR (recirkulacija izduvnih gasova) u kombinaciji sa unaprijeđenim sistemom za naknadni tretman izduvnih gasova (SCR). Novi dvostepeni turbokompresor pomaže boljem vrtloženju gasova u EGR-u i osigurava veću izlaznu snagu. Karakteristika motora je predubrizgavanje. To znači da se mala količina goriva ranije ubrizgava u cilindar, čime se omogućava ravnomjernije raspoređivanje pritiska i “mekši” rad motora.
jan 21, 2025 0
jan 21, 2025 0
jan 20, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 20, 2025 0
dec 31, 2024 0
dec 18, 2024 0
dec 16, 2024 0