Osvježeno 24 Aprila, 2025 8:38 AM
apr 15, 2025 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Polestar će smanjiti svoje prisustvo u Kini, smanjiti postojeću prodajnu mrežu i izaći iz partnerstva s lokalnim kompanijama, na polju prodaje i marketinga.
Naime, Polestar se u Kini suočava s ozbiljnom konkurencijom proizvođača električnih automobila, zbog čega je tokom protekle godine na kinesko tržište plasirano samo 3.120 automobila, što čini mali udio od 44.850 automobila, koliko je isporučeno globalno.
Polestarova aplikacija za on-line kupovinu u Kini prikazuje samo 10 prodajnih lokacija, dok Polestarov marketinški partner u Kini, Hubei Xingji Meizu Group Co., prikazuje 36 prodajnih mjesta, koje zapravo nisu u funkciji.
Polestarov partner Hubei Xingji Meizu Group Co., koji je bio zadužen za prodaju, korisničku podršku i druge komercijalne aktivnosti Polestar China, nije pokazao željene rezultate, zbog čega će Polestar napustiti ovo partnerstvo.
Zbog toga će Polestar, u Kini uvesti drugačiju organizaciju poslovanja, da bi zadržao prodajne rezultate.
Polestar je u prvom kvartalu ove godine, ostvario rast prodaje od 76%, ali je protekla godina bila veoma teška, s razočaravajuće malom potražnjom.
Ipak, u Polestaru vide da evropsko tržište ima veliki potencijal, a posebno u Velikoj Britaniji i Francuskoj, gdje uprkos ograničenim resursima, ovaj proizvođač električnih automobila bilježi sve veći rast prodaje.
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 21, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 17, 2025 0
apr 16, 2025 0