Elantra je najprodavaniji Hyundaijev automobil, koji je dostupan na globalnom tržištu. Do predstavljanja sedme generacije (mart 2020. godine) prodato ih je gotovo 13,8 miliona, a Hyundai je u kontinuitetu proizvodi 30 godina.
Zanimljivo je i to da je Elantra prema internim statistikama Hyundaijev automobil sa najmanje zabilježenih kvarova! Elantra nije automobil čije se ime veže tek za jednu generaciju – Elantra je automobil čije se ime prvi put spominje još 1990. godine, pa je utoliko ovaj podatak značajniji. Čudnovato zvuči i podatak da se svakoga dana u svijetu proda po 1.100 primjeraka Elantre, pa podatak o “nekvarljivosti” ima posebnu težinu.
Ovaj automobil se najčešće prodavao u Sjevernoj Americi, gdje je i stekao veliku reputaciju, ali se posljednjih godina sve češće viđa na evropskim cestama.
Aktuelni model (Elantra sedme generacije), zamišljen je kao globalni automobil prilagođen svim tržištima. Slično je bilo i sa prethodnom generacijom, pa je ovaj model već stekao određenu popularnost i na tržištu BiH.
Elantra je kupe-limuzina, ali ima “samo” četvero vrata što je definitivno u maniru najuspješnijih automobila na američkom tržištu. Elegantnu liniju i elemente oštrijeg dizajna najavila je još sa redizajnom šeste generacije, mada se ovdje radi o putpuno novom automobilu, novim dimenzima, proporcijama i siluetom. Tako je sadašnja Elantra od prethodne duža za 6 cm (468) i ima međuosovinsko rastojanjem 272 centimetara, što je svrstava u grupu automobila sa natprosječno velikim prostorom na stražnjim sjedištima. Od modela prethodne generacije šira je za 2,5 cm.
Nova Elantra nastaje na platformi treće generacije (K3) koja joj je djelimično i usmjerila dizajn, podigla sigurnost i performanse i spustila težište. Automobil je, konačno, lakši što se povoljno odrazilo na potrošnju goriva, ali je istovremeno i čvršći.
Automobil originalnog prednjeg i stražnjeg kraja proporcijama je vrlo elegentan, a budući da se radi o novoj platformi, prostor unutra nije za potcijeniti. Puno mjesta ima na stražnjoj klupi, a prtljažnik sa 402 litra jedan je od većih u klasi.
Unutrašnjost je potpuno nova i luksuzno izgleda, a neke elemente generacijski dijeli sa drugim modelima ovog brenda. Tako opcijski dolaze centralni displeji dijagonale 8 i 10,25 inča, a digitalizirana je i tabla sa instrumentima. Elantra nudi čitav niz naprednih sistema koji podižu ukupnu sigurnost u vožnji.
Tu je, naprimjer, FCA – napredni sistem pomoći za izbjegavanju sudara s prepoznavanjem pješaka. Sistem je zasnovan na prednjoj kameri koja je u stanju otkriti potencijalni udar u vozilo i u pješaka. Sistem će automatskim kočenjem pokušati izbjeći koliziju i minimizirati štetu. LKA je sistem za zadržavanje trake. Tu je i Lane Follow Assist (LFA), koji automatski koriguje upravljač da bi vozilo zadržao u sredini kolovozne trake. Nova Elantra ima sistem automatskog prilagođavanja dugih svjetala, detekciju umora vozača i kameru za vožnju unatrag.
Iako je globalno za nju predviđeno nekoliko benzinskih motora pa i hibridnih pogona, u BiH je dostupna sa jednim atmosferskim benzinskim motorom od 122 KS koji se pokazao kao dobar pogodak i na modelima prethodne generacije. Serijski dolazi sa ručnim šesterostepenim mjenjačem, ali je u opciji i inteligentni CVT mjenjač.
Elantra se može dobiti sa jednim od pet paketa opreme, što je također rijetkost u klasi. Čak i osnovni paket opreme Trend obiluje praktično svim onim što je potrebno, ali najbogatiji paket opreme Lux od ovog automobila čini istunsku luksuznu limuzinu.
I dalje je jedan od glavnih aduta u nastupu na našem tržištu petogodišnja garancija uz neograničen broj pređenih kilometara.