Dok drugi polako konzerviraju proizvodnju automobila kraćih od 3,8 metara, Hyundai ne odustaje, pa je 2020. godine ponudio i treću generaciju i10 – malog automobila namijenjenog vožnji po najtješnjim gradskim ulicama. Zamišljen je kao “drugi auto u kući” ili kao automobil za početnike, koji bi kroz godinu, dvije ili tri trebao biti perfektna odskočna daska za nešto veće i nešto ozbiljnije.
I koliko je na početku za Hyundai bilo važno da najmanji automobil bude slika i prilika automobila za zemlje trećeg svijeta, toliko je za treću generaciju bilo važno da nastane u Evropi i da se u potpunosti prikloni evropskim kupcima. Tako danas Hyundai i10 u potpunosti nosi gen evropskog malog automobila koji ni jednim detaljem ne asocira na vrijeme predstavljanja modela iz prve generacije (2008). Evropa ga je s toga prihvatila kao evropski auto, jer je i projektovan i građen u tom duhu.
U dvije generacije prodato ih je gotovo milion, što je za ovu klasu izvrsno, i što je bio siguran znak da posao treba nastaviti.
Stilski je potpuno drugačiji od onoga što smo kod Hyundaija gledali sve prethodne godine, pa možemo reći da je izgled svih detalja na karoseriji istinsko iznenađenje.
Treća generacija nije samo nužni automobil koji će služiti tek stasalim vozačima ili onima kojima parkiranje u velikim gradovima predstavlja esenciju. Hyundai i10 u trećoj generaciji predstavlja automobil za kojim će se većina na cesti okrenuti, jer sve manje svjedočimo automobilima kraćim od 3,8 metara.
Perfektan za gradsku vožnju, može se učiniti i vrlo zabavnim, jer će i nevješt vozač 367 centimetara provući vrlo precizno između većine drugih. U tome će mu pomoći i položaj iza upravljača, koji je konstitucijom automobila prilagođeniji vožnji u gradu nego vožnji na otvorenoj cesti. Putnici sjede prilično visoko, pa je preglednost utoliko bolja. Ovako mali automobil ima po dvoje vrata sa strana, a značajno je i to što su vrata u dimenzijama koje su karakteristične za automobile više klase.
Primarna vrijednost Hyundaija i10 krije se na prednjim i na stražnjim sjedištima i u mogućnosti parkiranja tamo gdje drugi ni u teoriji ne mogu. Uz prtljažnik koji je sa 252 litara sasvim dovoljan za svakodnevne potrebe (najveći u klasi), i10 je kompletan, a pogledamo li opremu, sasvimje jasno da i10 više nije “bezazlen” automobil.
Hyundaija i10 karakteriše i čitav niz detalja koje po prvi put srećemo kod jednog automobila ove klase. Tako kupci na raspolaganju mogu imati najbolji sistem povezivosti u klasi i to putem novog 8-inčnog centralnog displeja osjetljivog na dodir i Bluelink povezanim automobilskim uslugama. U trenutku predstavljanja, ovaj displej je bio rekordne veličine u ovoj klasi. Naravno većinu funkcija automobila moguće je kontrolisati preko pametnog telefona ili čak glasom.
Hyundai i10 dolazi i s jednim od najpotpunijih paketa aktivne sigurnosne tehnologije u svojoj klasi, uključujući Hyundai SmartSense, što je najsavremeniji Hyundaijev napredni sistemi pomoći vozaču.
Hyundai i10 je u BiH dostupan s jednim od dva benzinska motora, s tri paketa opreme i s jednim manuelnim i s jednim automatiziranim mjenjačem.
Iako je razumljivo da su opremljeniji modeli, skuplji, i10 je kroz sve pakete cjenovno potpuno prihvatljiv, a u najbogatijem paketu izgleda poput najzvučnijih automobilskih imena današnjice.