[nggallery id=8]
Coupe je bio jedini Hyundai namijenjen temperamentnijim vozačima. Novi nije došao na naše tržitše, ali ga uspješno mijenja Veloster, neobični kompaktni kupe sa specifičnim rasporedom vrata za pristup unutrašnjosti. Veloster je automobil sa dimenzijama klasičnog kompakta, sa međuosovinskim rastojanjem modela i30 (2,65 metara), te sa značajno unapređenim ovjesom u odnosu na obični kompakt. Vozači će cijeniti prednji nezavisni McPherson ovjes sa efikasnijom poprečnom torizijskom oprugom. Upravo ovakav prednji ovjes sa serijski ugrađenim 17-inčnim felgama (18-inčne su u ponudi za 590 KM) Velostera je napravio dovoljno konkurentnim u klasi modernih kompaktnih kupea. No, s obzirom na to da Veloster ima nešto drugačiji koncept ulaska u kabinu (tačnije, ulaska u zadnji dio) od svih ostalih automobila, on je postao itekako specifičan. Hyundai je jednostavno zadovoljio formu kupea klasičnim jednim vratima i jednim otvorom za ulazak u kabinu na lijevoj strani gdje se nalazi vozač. No, na desnoj strani ugrađena su dvoja vrata. Ovako je i logično, jer svi koji ulaze u automobil koji se nalazi na cesti, ulaze sa desne strane. Ipak, zahvaljujući specifičnom kupe obliku krova, Veloster je ostao pravi kupe kompakt. Za ovaj automobil Hyundai je posebno razvio novi 1,6-litarski benzinac. Karakteriše ga sistem direktnog ubrizgavanja goriva, snaga od 135 KS, te više od 160 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 10,7 sekundi, te za maksimalnu brzinu od 195 km/h. Performanse su nešto slabije ukoliko je Veloster opremljen automatskim mjenjačem. U tom slučaju do 100 km/h stiže za 11,5 sekundi, a postiže i 190 km/h. Konačno, potrošnja je 6,1 litara benzina na pređenih 100 kilometara.
Posebnu poslasticu predstavlja verzija opremljena 1,6-litarski turbobenzinskim motorom. Pored snage od 186 KS, Veloster Turbo opremljen je bogatijom opremom, ali i novim vanjskim stilskim dodacima kao što su odbojnici sa većim otvorima za zrak, velikim aluminijumskim felgama, zadnjim parkirnim senzorima i slično.