Karizma na kojoj počiva duša cijelog brenda krije se u najmagičnijem broju na svijetu – 911. Na tome je zasnovana cijela filozofija brenda, jer praktično od svojih početaka (1954) baštini neprikosnoveni sportki duh koji je gradila na doslovno svim trkalištima svijeta.
No, ne radi se o isključivo sportskom brendu i isključivo sportskom modelu, bez obzira na dizajn i snage motora, jer se u gotovo svim slučajevima ipak radi o cestovnim automobilima namijenjenim javnoj upotrebi. “Neunelfer” je upravo takav – s njim možete i na posao, i na zabavu, i u kupovinu, ali je takav da s kravatom, možete i na LeMans, i na Nürburgring, i na Silverstone, i na Nardo. To je nešto što ispunjava doslovno samo jedan automobil na svijetu – Porsche 911. Također, ni jedan automobil do sada od samih početak ne nosi ono svoje iskonsko – oblik prema kojem je prepoznatljiv i prema kojem će biti prepoznatljiv do generacije kad ga odluče prestati proizvoditi.
Kompletna priča je puno kompleksnija, jer se ne radi samo o jednom modelu, budući da je vremenom 911 nuđen u sve više karoserija i u sve više varijanti pogona i motora. Pored varijanti koje se isključivo vežu za sportska takmičenja, dostupan je zaista impozantan broj onih s kojima možete na sve spomenuto, a da vam neće zatrebati posebna oprema.
Osnovna podjela zasnovana je na tri karoserije – Coupe, Cabriolet i Carrera. Svi su cestovni, i svi su vrhunski sportski, ali je dijapazon onoga što nude neviđen u svijetu sportskih automobila.
Na bh. tržištu postoji čak 21 različita verzija Proschea 911. Oduvijek je Porsche na ovaj način prodavao svoj najpoznatiji sportski auto, pa je i u osmoj generaciji nastavljena tradicija. Svi su bazirani na identičnoj platformil i postoje modeli koje pokreću samo stražnji točkovi i modeli s integralnim pogonom.
Stilski je u potpunom duhu sa svim onim što nudi Porsche kod svih proizvodnih modela, pa je na cesti nezamjenjiv kao luksuzni sportski automobil. Ipak, različite verzije (Coupe, Cabriolet, Targa) dobijaju specifičnu opremu koje ih međusobno distanciraju i određuju karakter vozača.
Bilo da se radi o najslabijim verzijama ili onim najsnažnijim, 911 u vožnji može pružiti jedinstven osjećaj, ali adrenalin raste s porastom snage motora (i s izborom pogona) – pored najslabijih varijanti s 385 KS, redaju se one sa 450, 480, 580 i konačno krunisani kralj sa 650 KS.
Svi do varijante Turbo, ponuđeni su s motorima do 480 KS. Najspektakularniji Turbo ne nudi se i kao Targa.
Za najhrabrije, ali i za najbogatije, definisan je Turbo S, koji ima čak 650 KS i sve ono što vožnju čini uzbudljivom do svoje esencije, ali i sve ono što vožnju može učiniti maksimalno sigurnom. Spomenimo samo da ovaj model od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2,7 sekundi i da maksimalnu brzinu dostiže na 330 km/h.
Jedan je “Neunelfer” i takav će ostati.
Prodajna mreža u BiH
Porsche Centar Sarajevo, Bulevar Meše Selimovića 16, Sarajevo; tel: +387 33 257 061; fax: +387 33 259 069