Iako su pogonski sistemi kod električnih automobila potpuno različiti od onih na konvencionalnim, oblici karoserija su vrlo približni, pa je trend predstavljanja kupe-karoserija na klasičnim SUV-ovima i crossoverima jednostavno preseljen i u kategoriju električnih automobila. Tako je nastao i Volkswagen ID.5, električni automobil ispod kojeg se krije gotovo kompletan ID.4. Jasno je da je ID.5 nastao na Volkswagenovoj MEB platformi, a prostranost iznutra, uprkos, spuštenoj liniji krova iznad stražnje osovine, osigurana je velikim međuosovinskim razmakom i vrlo kratkim prevjesima.
Ovaj električni automobil sportskog karaktera, nosi vlastite stilske elemente na karoseriji, što mu definitivno daje autentičan identitet u okviru ponude električnih modela Volkswagena. Coupe oblik karoserije upravo zbog toga prati veliki broj vlastitih stilskih elemenata, kao što su cijela prednja maska i cijeli prednji odbojnik, C-stub, aerodinamički spojler na poklopcu prtljažnika, te cijeli stražnji odbojnik. Zbog svega Volkswagenov e-SUV coupe iz svakog ugla izgleda potpuno neovisan i jedinstven.
Karakteristična tehnologija svih LED svjetala, uključujući svjetlosne trake i sprijeda i straga, nepogrešivo identifikuje ID.5 kao člana Volkswagenove električne ID. porodice, pa ekspresivni coupé dizajn ima visoku i prepoznatljivu vrijednost.
Nova karoserija i prostorni koncept poput velikih VW-ovih salona ističu veliku inovativnost cijele ID. porodice. Usprkos specifičnom obliku krova ID.5 ima samo 12 mm manje prostora za glavu straga od ID.4, a dugi međuosovinski razmak od 2.766 mm u potpunosti redefiniše uslove u unutrašnjosti, koji su uporedivi s onim u SUV vozilima viših klasa. Zapremina prtljažnika je 549 litara, a materijali i izrada su vrhunskog kvaliteta.
Dug je 4.599 mm, a ispod intrigantnog oklopa Volkswagen nudi kombinovane pogone, ali isključivo bateriju najvećeg kapaciteta. Tako su uz raspoloživi resurs od 77 kWh, u ponudi varijante sa 174 i sa 204 KS, obje samo sa po jednim motorom koji pokreće stražnju osovinu. Paralelno s ovim varijantama, Volkswagen je ponudio i ekstremniju varijantu GTX, koja se uz dodatne sportke elemente karoserije može pohvaliti snagom od 299 KS, dobijenu uz pomoć dva električna motora.
Unutrašnjost ID.5 je gotovo identična kao kod ID.4. To uključuje elemente poput male table s instrumentima iza upravljača, velikog centralnog displeja infotainmenta, vrhunskih sjedišta i pozicije sjedenja koja pruža odličan pregled prema svim stranama. Ovaj e-SUV Coupe dolazi s najnovijim tehničkim sistemima poput head-up prikaza proširene realnosti, prilagodljivog tempomata, pomoći pri zadržavanju trake, te niza mogućnosti on-line ažuriranja kako bi u svakom trenutku svi sistemi bili ažurirani. Stilski elementi uključuju i izuzetno ambijentalno osvjetljenje u 30 boja, dok LED traka ID.Light koristi pažljivo odabrane svjetlosne signale u boji kako bi prenijela najvažnije informacije vozaču. Tu je i već neizbježni sistem glasovnih kontrola.
ID.5 stiže uz najmoderniji sistem komunikacije “Car2X”, koji podiže sigurnost na potpuno novi nivo. Podaci iz kompatibilnih vozila u Volkswagenovoj floti i signali iz infrastrukture unutar radijusa do 800 metara mogu se lokalno interpretirati u djeliću sekunde, omogućujući vozaču upozorenja o opasnim područjima, nesrećama i saobraćaju u mirovanju.
Ovaj automobil moguće je puniti svim punjačima, ali je sistem sposoban primiti najviše 135 kW, pri čemu je za doseg od 320 do 390 kilometara, potrebno punjenje od svega 30 minuta.