Volkswagen ID.7 je prvi globalni električni model ovog brenda koji pripada višoj srednjoj klasi. Prostran je i tehnološki superioran, pa je idealan za duga putovanja.
To je veliki automobil dugačak gotovo 5 m (4.961 mm), s međuosovinskim rastojanjem od 2.966 mm, što već i na prvi pogled obećava udobnu vožnju, a dizajn je podređen što boljoj aerodinamici. Njegov krov se elegantno spušta prema stražnjem dijelu u stilu kupea i doprinosi postizanju odličnog koeficijenta otpora zraka od oko 0,23.
Volkswagen je u ranoj fazi razvoja najavio da će ID.7 biti električni automobil, koji će biti pandan njihovim velikim konvencionalni limuzinama Arteonu i Passatu i da on predstavlja Volkswagenovu tranziciju ka ekološki potpuno prihvatljivoj vožnji u ovoj klasi. Time je želio steći naklonost javnosti, a istovremeno se ni pod koju cijenu nije želio odreći vlastitih dugogogodišnjih kupaca koji u Passatu i u Arteonu vide idealan automobil za gotovo svaku namjenu. Znajući koliko javnost cijeni ova dva modela, Volkswagen je ID.7 ponudio i kao karavana (Variant) za nešto većim prtljažnikom.
Kupcima je u ovako velikom automobilu, pored izuzetnih dinamičkih karakteristika, trebalo ponuditi veliku autonomiju vožnje. Upravo u takvom duhu je i projektovan – on je drumska krstarica koja svim putnicima mora pružiti udobnost najviše klase i istovremeno biti neovisna o čestim zaustavljanjima radi dopunjavanja baterije. Tako je ID.7 prvi MEB model s potpuno novom, visokoefikasnom generacijom pogonskog sistema.
On se oslanja na baterije kapaciteta 82 kWh i 91 kWh, ali i na električne motore nove generacije koje je moguće kombinovati u različitim izvedbama. Obje verzije su u ponudi s jednim motorom snage 286 KS koji pokreće samo stražnju osovinu i vrhunska verzija s dva motora ukupne snage 340 KS. Prema ustaljenim ciklusima mjerenja ovaj automobil je u stanju preći od 600 do čak 700 kilometara s jednom potpuno napunjenom baterijom.
Razvijajući ovaj model Volkswagen je koristio veliki broj povratnih informacija koje su dobili od dotadašnjih kupaca električnih modela. Na osnovu toga ID.7 već u serijskom paketu opreme ima centralni displej dijagonale 15” (38 cm), head-up displej, potpuno novi sistem upravljanja klimatizacijom kabine integrisan na najvišem nivou infotainment sistema, virtuelne klizače s pozadinskim osvjetljenjem i tipke favorita koji se mogu slobodno dodijeliti drugim funkcijama.
U mnogobrojnim opcijama su dostupna masažna sjedišta s grijanjem i ventilacijom, elektronsko zatamnjenje panoramskog krova, te vrhunski audiosistem Harman Kardon snage 700 W, sa 14 zvučnika, uključujući centralni zvučnik smješten sprijeda i subwoofer u prtljažniku.
Također, i parkiranje je elektronski potpomognuto funkcijom s memorijom na udaljenosti od 50 m, koju vozač može koristiti izvan automobila, korištenjem aplikacije za mobilni telefon.
Bateriju ovog automobila moguće je puniti najvećom snagom od 190 kW, ali je prosječna snaga punjenja (10-80%) 125 kWh, dok je potpuno ispražnjenu bateriju do maksimuma moguće napuniti za manje od 30 minuta.
Volkswagen
ID.7
ID.7 GTX
Dužina
4.961 mm
4.961 mm
Širina
1.862 mm
1.862 mm
Visina
1.536 mm
1.535 mm
Međuos. rast.
2.971 mm
2.971 mm
Zapr. prtljaž.
532 / 1.586 l
532 / 1.586 l
Masa
2.097 - 2.155 kg
2.253 kg
Cijene - Volkswagen ID.7 (2023)
Model
Pogon
Snaga (kW / KS)
Cijena (KM)
Volkswagen ID.7 Pro 77 kWh
El. mot. 77 kWh
210 / 286
107.167
Volkswagen ID.7 Pro S 86 kWh
El. mot. 86 kWh
210 / 286
116.599
Volkswagen ID.7 GTX 4Motion 86 kWh
El. mot. 86 kWh
250 / 340
123.750
Ukoliko želite detaljno kofigurisati poseban model, kliknite .