Osvježeno 13 Januara, 2025 8:30 AM
nov 25, 2024 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Malo je onih koji bi se na pravi način snašlo u ovom automobilu bez obzira na uslove. Malo je odabranih koji dobiju priliku sjeti za volan Porschea 911 GT3, a pogotovo onoga kojem su iza svega dodali ono magično RS. Porsche 911 GT3 RS nije „obični“ trkaći auto, jer iza stražnje osovine krije najjači Porscheov atmosferac koji je u stanju osloboditi čak 525 KS i poslati ih upravo na tu osovinu. E upravo zbog toga ova igračka nije za svakoga.
Malo je, zapravo, i onih koji su ustanju napraviti nešto više od ovog motora, pa je prostor za “update” ostao samo na aerodinamici i još na ponekom detalju. Upravo zbog toga Porsche je zasukao rukave i ponudio još nešto?!
Manthey je, ustvari, bio privatni trkački tim koji se takmiči u nekoliko njemačkih i globalnih serija, a od 1996. godine vitrine s peharima i medaljama nekoliko puta su postale pretijesne. Zbog toga je sam Porsche odlučio da odriješi kesu i da otkupi kontrolni paket dionica i uloži vlastite novce u razvoj. Upravo zbog toga od prije nekoliko dana imamo trkački automobil s najvećim krilnim spojlerom automobilskom sportu uopšte.
Razvoj je počeo još davno, a ekstrem s uočljivim Mantheyjevim aerodinamičkim paketom prvi put je viđen u martu ove godine.
Nakon intenzivne testne faze, Porsche je sad trkačkim timovima ponudio Manthey Kit, koji osigurava ekstremne aerodinamičke karakteristike. Kit se naravno može primijeniti na svaki 911 GT3.
Aerodinamičke komponente su napravljene od karbona, a posebno je upečatljiv krilni spojler, s Gurney zakrilcima, te rubovi blatobrana u dvije ravni.
Osim toga, umjesto stražnjeg stakla postavljen je profilisan laki karbonski panel, koji je, kako navode iz Porschea, za 25% lakši od standardnog staklenog stražnjeg vjetorbrana. Na taj karbonski panel je postavljen vertikalni stabilizator u obliku ajkulinog peraja, urađen po uzoru na vertikalni stabilizator bolida Porsche 963, Taj panel, u kombinaciji sa 6 dodatnih krovnih rebara, preusmjerava topli zrak s prednjeg hladnjaka, prema vani, omogućujući dotok svježeg zraka na usisnik motora, koji je postavljen iznad samog motora.
S ovim elementima, znatno je povećan downforce, bez povaćanja aerodinamičkog otpora. S ovakvim aerodinamičkim paketom, Porsche 911 GT3 RS stvara silu potiska (downforce) veći od jedne tone pri brzini od 285 km/h, što ovom automobilu omogućuje brži prolazak kroz krivine, čak i u srednjim brzim krivinama, a istovemeno poboljšava stabilnost.
Zbog svega su morale biti zamijenjene opruge, jer sad na momente moraju trpjeti ogroman pritisak. Novi su i amortizeri, koji rade uz pomoć elektronske regulacije, naravno, zbog ekstremnih dinamičkih uslova koji se u trenutku mogu promijeniti.
Kočni sistem je prilagođen zahtjevima vožnje na stazi u trkaćim uslovima. Tako su kočni vodovi dobili čelične obloge, a dostupni su diskovi od keramičkog kompozita (PCCB) s kojima je smanjeno habanje i prošren termički opseg rada, što znači da će kočnice ujednačeno raditi u širokom teperaturnom rasponu.
Naravno, tu su i brojni vizuelni dodaci, koji (srećom) ne utječu na performanse i vozna svojstva.
Ipak posebno se ističu osvijetljeni štitnici pragova od karbonskih vlakana s natpisom “Manthey” u crvenoj i bijeloj boji, LED projektori s donje strane vrata koji na pod ispod vrata projektuju bijeli natpis “Manthey”.
Mantheyev komplet za Porsche 911 GT3 RS može se naručiti već sad, a biće dostupan na tržištima zemalja EU od januara, a izvan EU od marta 2025. godine.
Cijene svih automobila Porsche pogledajte klikom ovdje.
jan 12, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 08, 2025 0
jan 07, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0