Osvježeno 19 Aprila, 2024 9:50 AM
okt 13, 2021 Adnan Huseinagić Endurance, Novi automobili, Novosti, Sport, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Primjeri potpunih i do posljednjih detalja autentičnih restauracija ili kopiranja legendarnih modela iz prošlosti izazivaju simpatije, pogotovo ako u projektu sudjeluju osobe koje su nekad radile na originalu. Nedavno smo vidjeli obnovljeni prototip Lamborghini Countacha LP 500, a prije 10-ak godina radovali se obnovljenoj Wankel-legendi Mazdi 787B.
Porsche se priključio ovom trendu sportskim prototipom 962C koji je vraćen u prvobitno stanje iz 1987. U automobilu broj 17, Hans-Joachim Stuck je prije 35 godina osvojio ADAC Würth Superkup, a godinu dana kasnije odbranio je svoju titulu. Nakon restauracije došlo do ponovnog susreta trkača i njegovog automobila.
Porsche 962C je bio posebna varijacija legendarnog sportskog prototipa Porsche 962, koji je proslavljen na trci “24 sata Le Mansa”. C-verzija, prilagođena tadašnjoj FIA-inoj Grupi C, bila je 120 mm duža i imala drugačiju pogonsku jedinicu. Porsche 962C iz 1987. i 1988. godine koristio je trolitarski kompresorski bokser, a tehnička poslastica bio je automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom (današnji Porscheov PDK), koji je Stuck testirao u trkačkim uslovima.
Nakon što je učestvovao na brojnim trkama, Porsche 962C je prebačen u aerodinamičko odjeljenje razvojnog centra u Weissachu (tamo gdje je i nastao) u svrhu testiranja i eksperimentiranja. Potom je automobil uvršten u kolekciju kompanije iz Zuffenhausena. Prije 18 mjeseci su Armin Burger i Traugott Brecht, zaposlenici Historic Motorsporta, uočili 962C u skladištu i odlučili ga potpuno obnoviti.
Prototip je prevezen u radionicu Historic Motorsport, a stručnjaci Razvojnog centra bili su uključeni u restauraciju. Kao konsultante su angažovali Stuckovog inženjera za trke, Norberta Singera, i dizajnera Roba Powella, koji je prije 35 godina kreirao trkačke livreje za ovaj model. Vrijeme je nagrizlo mnoge dijelove sportskog prototipa, pa je Porsche morao ponovo napraviti glave cilindara, redizajnirati podvozje i radijatore za hlađenje. Inženjeri kompanije sastavili su 962C, prefarbali ga, a sâm Powell je dodao završni film na odgovarajućim mjestima.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Nakon toga je u Weissach pozvan Hans-Joachim Stuck, 70-godišnjak koji je ‘70-ih ostvario nekoliko zapaženih plasmana u Formuli 1, no najpoznatiji je po trkama izdržljivosti. Stucka je čekalo trostruko iznenađenje: Susret sa Singerom i Powellom, ponovno okupljanje s njegovim trkačkim 962C, a Porsche mu je pripremio originalni trkački kombinezon iz ‘80-ih, u kojem je slavni vozač izvezao obnovljeni automobil na stazu. Obnovljeni Porsche 962C će učestvovati u raznim prezentacijama u pripremi za 40. godišnjice Grupe C trkačkih prototipa, koja će se slaviti 2022. godine.
Ponudu Porscheovih automobila sa cijenama u BiH možete pogledati ovdje.
apr 18, 2024 0
apr 16, 2024 0
apr 15, 2024 0
apr 12, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0