Osvježeno 30 Aprila, 2025 1:30 PM
dec 11, 2018 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Porsche je obnovio svoj popularni SUV Macan za evropsko tržište, a sada predstavlja njegovu “S” izvedbu sa novim snažnijim motorom.
Novi motor, sa 6 cilindara u “V” rasporedu, ima centralno postavljen turbopunjač, što znači da je postavljen između cilindarskih blokova. Na taj način je skraćen put izduvnim gasovima od komora za sagorijevanje do turbine, čime je ubrzana reakcija, odnosno skraćena “turbo-rupa” i postignut ujednačeniji protok gasova kroz turbinu. Sa novim “twin-scroll” turbopunjačem osigurano je da motor ima veći obrtni moment pri niskim obrtajima. Također, sa centralno postavljenom brizgaljkom za efikasniju pripremu mješavine goriva i zraka, izmijenjena je geometrija komore za sagorijevanje (unutrašnjost cilindra) što rezultira specifičnom snagom od 113 do 118 KS/l i nešto manjom potrošnjom goriva.
Tako novi motor razvija 260 kW (354 KS), uz maksimalni obrtni moment od 480 Nm, što u odnosu na snagu kod prethodnog motora predstavlja povećanje od 14 KS i 20 Nm.
Tako novi Macan S, sa opcionim paketom “Sport Chrono Package” iz mjesta do 100 km/h stiže za 5,1 sekundu, što je za 0,1 sekundu brže od prethodnika, te postiže maksimalnu brzinu od 254 km/h.
Također, potrebno je istaći da novi Porsche Macan S u prosjeku troši 8,9 l/100 km i u atmosferu emituje 204 g/km CO2.
Kako bi u ovom modelu ostvario sportske ambicije, Porsche je je revidirao sistem PTM (Porsche Traction Management) za pogon na sve točkove, te revidirao sistem vješanja, zamijenivši neke, do sada čelične elemente aluminijumskim, čime je smanjena neovješena masa vozila. Takva konstrukcija je lakša i čvršća, pa je upravljanje preciznije, a podignut je i nivo udobnosti. Uz to, u Porscheu su unaprijedili sistem PASM (Porsche Active Stability Management), aktivnu kontrolu amortizera, kao i PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus), koji je dostupan u opciji, za bolju dinamičku kontrolu, odnosno bolju raspodjelu obrtnog momenta na točkovima.
Također, revidiran je i sistem kočenja, tako što je sila potrebna za pritiskanje papučice kočnice smanjena za 300 g, a prednji diskovi su povećani za 10 mm u prečniku (360 mm) i debelji su za 2 mm (36 mm). Nove kočne obloge su napravljena bez bakra, a u opciji se nude PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) kočnice od keramičkog kompozita.
Uz ovaj model, prednja LED svjetla su dio stanradne opreme, sa opcionim sistemom PDLS Plus (Porsche Dynamic Light System Plus) za njihovu kontrolu.
Putnike će u unutrašnjsoti dočekati sistem PCM (Porsche Communication Management), sa novim 10,9-inčnim HD monitorom, a uključeni su i sistem Porsche Connect Plus, kao i Wi-Fi hotspot.
Ovakav Porsche Macan S, već sada se može naručiti (u Njemačkoj), po početnoj cijeni od 64.356 eura.
Ponudu Porschea u BiH pogledajte ovdje.
apr 30, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 26, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 29, 2025 0