Osvježeno 18 Januara, 2025 5:43 PM
jul 31, 2014 Safet Šatara Bh aktuelnosti, Dostavni, Komercijalni, Predstavljamo 0
Uz veliki broj razlitčitih verzija, mogućnosti izbora pogona na bilo kojoj osovini, te dva vrhunska dizelska motora, Mercedesov Vito nastavlja tržišnu put među komercijalnim vozilima. Mercedes ga je približio luksuznim vozilima ugradnjom opreme kakva do sada nije viđena u klasi. I pored toga može ponijeti i više i brže, a za nižu cijenu.
“Ako želite posao obaviti dobro, pozovite profesionalce“, rekao je Dr. Dieter Zetsche, predsjednik Uprave Daimlera AG, tokom svog govora prije samog predstavljanja nove (treće) generacije Vita, komercijalnog dostavnog kombija. Jasno sugerišući na to da je novi Vito profesionalac počelo je predstavljanje komercijalnog kombija koji nosi sasvim novu arhitekturu, novi izgled i daleko naprednije sigurnosne i druge tehničke osobine u odnosu na prethodnika. Dr. Zetsche je rekao čak i to da je on lično radio na razvoju prvog Vita, što znači da ovaj komercijalac ima posebno mjesto u njegovom srcu.
No, nakon otkrivanja kombija, izgled je rekao samo jedno – ovo je V-klasa. Vito je sa V-klase preuzeo vanjski izgled, ali njegov komercijalni karakter izražen je zatvorenim bočnim panelima, te ručicama i odbojnicima koji nisu obojeni u boju karoserije…
Više u magazinu ProAuto broj 152
Novi Mercedes Vito dostupan je u nekoliko različitih verzija određenih prema dimenzijama karoserije. Dva međuosovinska rastojanja, tri različite dužine i četiri različite verzije prema maksimalnoj dospuštenoj masi karakterišu trenutnu ponudu novog Vita. U odnosu na prethodnika, svaka verzija Vita produžena je za 14 centimetara. Zanimljivo je to da Mercedes navodi kako je produžavanje zapravo izazvala nova prednja maska i prednji odbojnik koji su konstruisani da bi pružili najbolje rezultate u sigurnosnim testovima zaštite pješaka. Vito je dostupan sa maksimalnom dopuštenom masom od 2,5 tona, 2,8 tona, 3,05 tona i 3,2 tone, što ga svrstava među najprilagodljivija komercijalna vozila na tržištu…
Više u magazinu ProAuto broj 152
Kao što je i bilo očekivano, pored nekoliko različitih dostavnjaka, u velikom prostoru građevine koja je tokom šezdesetih godina trebala postati elektrana koja će napajati cijeli Istočni Berlin električnom energijom, stajao je “žuti“ Vito sa natpisom na krovu“Taxi“ i sa osam sjedišta u kabini. Iako je V-klasa definitivno postala, moramo to reći, “S-klasom među putničkim kombijima“ Vito i dalje predstavlja izvrsnu alternativu. Dostupne su tri različite verzije – Vito Tourer Base, Vito Tourer Pro i Vito Tourer Select…
Više u magazinu ProAuto broj 152
Sa mogućnošću odabira verzija sa pogonom na prednje točkove, na sve točkove ili na zadnje točkove, Mercedes je postao jedan od rijetkih proizvođača koji nudi sve moguće pogonske opcije za svoj dostavni automobil. Ipak, namjene su različite. Prema riječima Mercedesovih inženjera koji su prototipove Vita testirali na ukupno 5,5 miliona kilometara i u svim zamislivim uslovima, modeli sa prednjim pogonom najbolje se snalaze u gradskim uslovima gdje se ne postižu prevelike maksimalne brzine i gdje nije potrebno prevoziti izrazito masivnu robu. Zbog toga je za prednji pogon namijenjen 1,6-litarski dizelski motor razvijen u saradnji sa grupacijom Renault-Nissan. Dostupan je u verzijama sa 88 KS i sa 114 KS, a upravo najslabija verzija može se pohvaliti minimalnom potrošnjom od svega 5,7 litara na pređenih 100 kilometara što je gotovo nezamislivo na ovakvom dostavnom vozilu. Tome naravno uveliko pomaže i koeficijent otpora zraka od samo 0,32 Cd (kao na malom kompaktu). Mercedes tvrdi i to da je uz laki teret ili bez tereta Vito sa pogonom na prednjim točkovima čak upravljiviji i ugodniji za vožnju u odnosu na one sa pogonom na zadnje točkove ili sa pogonom na četiri točka. Pored 1,6-litarskog motora, u ponudi je i 2,15-litarski motor u verzijama sa 136 KS, sa 163 KS i sa 190 KS…
Više u magazinu ProAuto broj 152jul 04, 2024 0
dec 07, 2021 0
dec 10, 2020 0
mar 11, 2020 0
jan 17, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 09, 2025 0