Osvježeno 23 Januara, 2025 9:50 AM
nov 18, 2014 Safet Šatara Bh aktuelnosti, Dostavni, Komercijalni, Predstavljamo 0
Novi Trafic dobio je motor koji troši litar goriva manje nego prije. Povećane su dimenzije, kabina je uvedena u novo vrijeme interneta i mobilnih uređaja, a pojedina rješenja definitivno podsjećaju da je Trafic mogao dobiti i ime iTrafic!
Ukratko, novi Trafic dobio je izgled koji prati stilski jezik malih Renaultovih vozila, produžen je, međuosovinsko rastojanje povećano je za 21 centimetar, a dostupan je u dvije različite dužine i sa dvije različite visine. Kao jedan od najpopularnijih francuskih dostavnih kombija svih vremena Trafic je, u novoj generaciji, moderniji, savremeniji, prilagođen današnjim potrebama i daleko efikasniji nego prije. Mi smo imali priliku da ga probamo na autoputu od Ljubljane do Rovinja, a njegove vozne osobine uspjeli smo ispitati u Rovinju – jednom od najugodnijih i najegzotičnijih malih hrvatskih priobalnih gradova sa tako uskim cestama da smo se u potpunosti uspjeli upoznati sa Traficovim sposobnostima u takvim sredinama.
Ono što je odmah jasno, to je da je Trafic sada puno bolje prilagođen vozaču. U kabini je gotovo jednako ugodno kao u malom automobilu što je definitivno predstavljalo osvježenje u poređenju sa njegovom prethodnom generacijom ili sa nekim konkurentima iz Italije. Volan je postavljen gotovo isto kao u klasičnom automobilu, cijela forma kabine prepoznatljiva je iz malih Renaultovih automobila, a sa pojedinim “pametnim” rješenjima Renault Trafic je daleko nadmašio klasu dostavnih kombija do 3,5 tona.
Francuzi su se u potpunosti posvetili kreiranju “pametnih rješenja” koja definitivno olakšavaju život vozača i onih koji su zaduženi za utovar robe u Trafica. U kabini je dostupno nekoliko zaista impresivnih elemenata koji su dimenzinisani u skladu sa današnjim najčešćim mobilnim uređajima, kao što su tableti, mobilni telefoni i laptopi. Doslovno je moguće sva tri uređaja postaviti na posebno prilagođeno mjesto u kabini tako drastično olakšavajući pristup elektronskim uređajima, ali i pretvarajući kabinu Trafica u svojevrsni pokretni ured. Tako su kabinu novog Renaulta Trafica i nazivali tokom prezentacije – pokretnim “officeom”.
Da se ne radi samo o praznim riječima pokazuju brojni pretinci u kabini čija ukupna zapremina dotiče 90 litara, što je, itekako impresivno. No, kabina nije potpuno izlovana od tovarnog dijela. Otvarajući zadnja vrata, Renaultovi zvaničnici prisutni na prezentaciji u Rovinju pokazali su nam najvažniju karakteristiku novog, “pametnog” Trafica. Naime, na pregradi između kabine i tovarnog prostora postoje otvori na donjem dijelu koji omogućavaju prevoz izuzetno dugih predmeta. Zapravo, u Trafica je moguće utovariti predmete dužine 4,15 metara za veći model (maksimalna dužina za manji model je 3,75 metara).
Naravno, ovo će biti itekako zanimljivo prevoznicima dugih cijevi ili slične opreme jer je otvor na pregradi otprilike iste veličine kao i prostor ispod suvozačkog sjedišta jer upravo se ispod novu suvozača (Pored vozača, u Traficu mogu biti i dva putnika na prednjoj klupi). Naravno, cijeli tovarni prostor opremljen je metalnim zakačkama kojima je moguće fiksirati predmete koji se prevoze. Kako je u pojedinim zemljama dozvoljena i vožnja sa otvorenim zadnjim vratima (sve dok su tri kočna svjetla i registarske oznake potpuno vidljive), Renault je uspio na zadnja lijeva vrata postaviti treće kočno svjetlo i prostor za registarske oznake, što znači da je omogućena vožnja sa otvorenim zadnjim desnim vratima.
Kako je ukupna dozvoljena nosivost na zadnjoj osovini 1.650 kilograma (uz doplatu i 1.725 kilograma), tovarni prostor dovoljno je veliki da prihvati tri europalete što će svakako cijeniti prevoznici.
Jasno je da je Renault Trafic namijenjen korištenju u gradskim sredinama, zajedno sa njegovim manjim bratom Kangooom, kojeg smo, također imali priliku isprobati. Zanimljivo je to da je Trafica sasvim jednostavno voziti i koristiti i u najužim gradskim ulicama, gdje se zahvaljujući malom krugu okretanja, Renault Trafic ponaša gotovo kao i mali auto.
Otkrivajući novi 1,6-litarski dizelski motor Energy, Renault je najavio potpunu integraciju ovog motora u većinu vozila koje imaju u ponudi. Stoga je upravo ovaj motor dostupan uz Trafica. Dostupan je u verzijama sa 90 KS, 115 KS, 120 KS i 140 KS, s tim što su dva najsnažnija zapravo bi-turbo motori zbog kojih Renault Trafic još jednom predvodi klasu. Procijenjeno je da je integracijom ovih motora potrošnja smanjena za više od jednog litra što na godišnjem nivou donosi itekako velike uštede korisnicima.
Iako je Trafic bio zvijezda predstavljanja u Rovinju, imali smo priliku da se upoznamo i sa velikim Masterom koji je dobio nešto drugačiji izgled, motor sa nižom potrošnjom i manjom emisijom CO2. Slično je i sa Kangooom Maxi, kao i Renualtovim Cliom Serviserom. Svi modeli su prilagođeni savremenim potrebama pa ih je moguće opremiti Renaultovim sistemom RLink sa mogućnosću povezivanja sa internetom i slično.
U svakom slučaju, Renault je sa novim Traficom još jednom stvorio vrhunski dostavni kombi čije prednosti će definitivno cijeniti profesionalni korisnici. Pored osnovne dostavne verzije dostupan je i putnički model, ali i verzija sa produženom kabinom, čime je Renault zaokružio ponudu novog Trafica.
jan 22, 2025 0
jan 21, 2025 0
jan 10, 2025 0
dec 24, 2024 0
jan 21, 2025 0
jan 20, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 10, 2025 0