Osvježeno 11 Februara, 2025 9:43 PM
okt 24, 2014 Safet Šatara Bh aktuelnosti, Predstavljamo 0
Corsa je daleko bolja nego prije. To se najviše primijeti u kabini koja je sasvim izmijenjena. Vozač će također biti zadovoljan. Corsa je preciznija, fokusiranija i uz bogatiji paket opreme vozi se gotovo kao sportski auto.
Teško da postoji bolja šansa za upoznavanje sa gradskim automobilom nego vožnjom u jednoj od najaktivnijih metropola u Evropi. Ovaj put prelazili smo kilometre u urbanom centru Frankfurta, a vjerni partner bila je nova Corsa. Zanimljivo je da smo baš sa njom bili gosti u najnovijem frankfurtskom hotelu Jumeirah, izgrađenom u novom dijelu Frankfurta, koji je dobio ime Novi Frankfurt. I Corsa je također nova, a slogan koji kaze “New generation Corsa – New generation Frankfurt” definitivno pokazuje da su Opelovi stručnjaci još jednom željeli da brend Opel još snažnije povežu sa Njemačkom…
Kako smo primijetili, nova Corsa dobila je “odobrenje” slučajnih prolaznika. Čak ni u Frankfurtu, gdje Ferrari ili Mercedes AMG ne predstavljaju rijetkost, a Porsche je prisutan na svakom uglu, Corsa ne izgleda izgubljeno i povučeno. Štaviše, sa snažnim i muskularnim oblikom naglašenim velikim 17-inčnim felgama, Corsa pete generacije izašla je iz granica feminizma koje su priznali čak i Opelovi zvaničnici koji su bili na prezentaciji. Sudeći prema riječima Andrewa Dysona, koji je odgovoran za dizajniranje nove Corse, osnovni cilj nije bila potpuna promjena izgleda i odvajanje od poznatog oblika, nego snažno i primijetno unapređenje u odnosu na prethodnicu. Andrew je to i postigao naglašavanjem bočnih preloma u obliku sječiva i kreiranjem prednjih svjetala koja nose izuzetno atraktivan oblik kojima LE diode samo pojačavaju sportsku notu i agresivni izgled.
Prema tome, Corsa nije izgubila prepoznatljivi monovolumenski oblik sa malo izdignutim zadnjim dijelom za model sa pet vrata. Isto tako, ostala je jednako naslonjena na koncepciju kupea za model sa troje vrata. Pitanje ostaje samo to da li je Opel Corsa 5 zapravo samo redizajn četvrte generacije?! Sudeći prema promjenama u kabini, nije. Sve je novo, a kompletno uređenje definitivno je odvojeno od onoga na šta smo navikli u prethodnoj generaciji. Na prednjoj konzoli gotovo da i nema velikih tastera. Tamo dominira veliki ekran osjetljiv na dodir sa IntelliLink sistemom. Iako nije dostupan u serijskoj opremi, IntelliLink košta samo 390 KM, a donosi mogućnost povezivanja iPhonea ili Android pametnih telefona. Također, kupovinom BrinGo aplikacije (oko 50 eura), dobija se i navigacija koja se prikazuje na velikom displeju..
Osjećaj čvrstoće postignut je, između ostalog, zahvaljujući potpuno prerađenom ovjesu. Iako je koncepcija ovjesa ostala ista, Corsa ima pet milimetara niže težište, veće felge sa niskoprofilnim gumama i novu generaciju električnog servosistema. Rezultat je izuzetno okretan auto koji trenutno reaguje i na najmanje pomijeranje upravljača. To je posebno izraženo na trovratnom kupeu koji se čak i sa novim 1,4-litarskim motorom snažnim 100 KS može voziti gotovo kao sportski auto. Istina, puno bolji izbor je novi jednolitarski trocilindraš snažan 115 KS, ali realno je očekivati da će i jedan i drugi motor biti daleko skuplji od verzije sa 1,4-litarakim atmosfercem, koji razvija 90 KS. Upravo je taj motor najpovoljniji, a iz Opela tvrde da će na našem tržistu on biti daleko najprodavaniji…
Corsa 5 biće dostupna u BiH početkom sljedeće godine. Iako cjenovnici još nisu u potpunosti sklopljeni, već sada znamo da će osnovni model biti opremljen 1,4-litarskim benzincem, sa dva zračna jastuka, ESP-om, el. podizačima stakala i servoupravljačem, koji uključuje i mogućnost aktiviranja City moda. Ovaj model će koštati 19.500 KM.
Ipak, verzija koja će biti najprodavanija, sudeći prema riječima Željka Sredoja, direktora prodaje za Hrvatsku i BiH, biće dodatno opremljena klima-uređajem, radio/CD/mp3 plejerom, bluetooth vezom i metalik bojom. Ovakva Corsa koštaće 22.500 KM…
Svi motoru u Corsi pete generacije zadovoljavaju norme o izduvnim gasovima Euro 6. Za početak biće dostupno ukupno sedam različitih motora uključujući i dva dizelska.
Patrik Dellner, razvojni inženjer u Opelu rekao nam je da su dizelski motori temeljno prerađeni. Radi se o 1,3-litarskim motorima sa 75 KS i sa 95 KS. Oba su poznata od prije, ali Dellner je posebno naglasio da su novi motori daleko rafiniraniji, tiši i nešto lakši. Još važnije je to što je potrošnja dodatno smanjena. Najekonomičniji troši svega 3,2 litra na pređenih 100 kilometara.
Jednolitarski benzinac sa 90 KS i sa 115 KS je potpuno novi, a donosi manju potrošnju, nisku emisiju izduvnih gasova (ispod 100 grama CO2), te daleko jeftinije održavanje u odnosu na veće motore…
feb 07, 2025 0
feb 04, 2025 0
jan 09, 2025 0
dec 18, 2024 0
jan 28, 2025 0
jan 23, 2025 0
jan 23, 2025 0
jan 21, 2025 0