Osvježeno 21 Januara, 2025 4:33 PM
sep 19, 2014 Safet Šatara Bh aktuelnosti, Predstavljamo 0
Radikalno je izmijenjen, ali je ipak zadržao duh koji ga je proslavio. Renault Twingo 3 je automobil za upotrebu u gradu i posao prevoza gradskim ulicama izvršava savršeno dobro.
Novi Twingo je kraći od prethodnog. I to ne malo, nego cijelih deset centimetara. Ovo je otprilike vijest koja je stvorila najviše upitnika iznad glava novinara prisutnih na regionalnoj prezentaciji novog Twinga u Beogradu. Većina nas je to već znala, ali ova informacija uvijek nanovo iznenadi, posebno kada tokom prezentacije gledamo u bijelog Twinga izloženog pored bine koji nekako izgleda veći (i napuhaniji) od prethodnika. Štaviše, još na Sajmu automobila u Ženevi vidjeli smo da ima pet vrata, a ne troje kao obje prethodne generacije.
Tokom prezentacije saznali smo i to da je međuosovinsko rastojanje produženo, da je prostor u kabini za čak 23 centimetra duži u odnosu na prostor u prethodniku, te da uz položeno prednje sjedište u Twinga može stati kontrabas ili košarkaš (u ležećem položaju).
No, prije nego što smo se našli na cesti u vrevi Beograda, dočekalo nas je izuzetno neobično okruženje u kabini novog Twinga. Sve je puno drugačije nego prije, a automobil je ispunjen detaljima kakve i očekujemo u moderno vrijeme. Nosač mobilnog telefona, naslonjač za ruku (koji je istina malo “klimav“) i konzola dominantno ukrašena crvenom bojom, definitivno čine drugačiji ambijent u odnosu na dosadašnje modele.
Najviše je impresionirao volan koji sa tri kraka, relativno malim obimom i zaravnjenim donjim dijelom izgleda kao da je pobjegao iz nekog sportskog auta. Iako se nismo družili sa modelom koji je imao integrisani displej sa RLink sistemom, ipak smo uspjeli “zakačiti“ mobitel za centralni nosač, ali nismo uspjeli iskoristiti prednosti aplikacije R&Go jer nije dostupna za uređaje koji pokreću operativni sistem Windows Phone. Ipak, tokom prezentacije rekli su nam da će aplikacija uskoro biti dostupna i za Windows Phone i za Blackberry, dok je sada dostupna za iOS i Android…
Pored toga, unutrašnjost donosi i 219 litara veliki prtljažnik, kao i relativno komforna zadnja sjedišta. Naime, na zadnjim sjedištima manji je problem prostor ispred njih od ogromnog leđnog dijela prednjih sjedišta koji u potpunosti zaklanja pogled prema naprijed. Ipak, Twingo će svakako samo povremeno prevoziti više od jednog putnika.
Sa Twingom smo krenuli iz zatvorene garaže u centru Beograda. Znali smo već da prednji točkovi mogu zaokrenuti čak do 45 stepeni, te da novi model ima najmanji krug okretanja u automobilskom svijetu, ali ponovo nije bilo šanse da se pripremimo na oštre manevre i okretanja na mjestima gdje ne bi bilo lako okrenuti ni obični mali motocikl.
Twingo zaista jeste specijalista za gradske sredine gdje zahvaljujući malim dimenzijama i živahnom karakteru može iznenaditi čak i slučajne prolaznike. Zaista je teško zamisliti jednostavniji auto za parkiranje i vožnju u gradu, čak i ako Twinga poredimo sa ekscentrikom kakav je recimo Toyotin iQ.
Više u magazinu ProAuto broj 154
jan 21, 2025 0
jan 10, 2025 0
dec 24, 2024 0
dec 19, 2024 0
jan 17, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 07, 2025 0
dec 31, 2024 0