Osvježeno 10 Februara, 2025 2:19 PM
jul 22, 2014 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti 0
S rastom prodaje od 7% u svijetu, u prvom polugodištu 2014. godine, Citroen je potvrdio svoj oporavak započet još u u 2013. U Evropi, gdje je tržište poraslo 7%, Citroen je glavni igrač u oporavku s povećanjem prodaje od 10%. To je učinak koji nije zabilježen u više od 10 godina.
U središtu međunarodne ofanzive brenda, Kina je potvrdila svoju poziciju kao prvo Citroenovo tržište. Ono predstavlja četvrtinu prodaje u svijetu, a za to je najzaslužniji Dongfeng Citroën (+16 %), više nego tržište (+13 %).
Ovako dobri rezultati ostvareni su zbog uspjeha novog Citroena C4 Picasso, prodanog u 127.000 primjeraka od svog lansiranja i zbog novog C-Elyséea, limuzine u središtu međunarodne ofanzive marke, koja je ostvarila 120.000 prodanih primjeraka.
I u drugom polugodištu, nastavljena je ista dinamika, posebno zahvaljujući predstavljanjima drugih varijanti modela C4.
U prvih šest mjeseci ove godine, svjetsko automobilsko tržište zabilježilo je povećanje od 4%. Citroen je u tom periodu ukupno prodao 624.000 vozila, što je povećanje od 7% u odnosu na prvo polugodište 2013. godine. Ovim rezultatima najviše su doprinijele Kina i Evropa, dva ključna tržišta za Citroen koji zajedno čine 85 % prodaje u svijetu. Osim toga, Citroen je u tim zemljama ostvario rast snažniji nego ukupni rast tržišta.
Izazov, ali i plan Citroena je da u drugom polugodištu nastavi ofanzivu u pogledu rasta prodaje, ali i u pogledu profitabilnosti.
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 06, 2025 0