Osvježeno 30 Aprila, 2025 1:30 PM
okt 02, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
U okviru priprema za premijeru Renaulta 4 E-Tech electric, koja će biti održana na Sajmu automobila u Parizu, iz Renaulta su objavili prve zvanične fotografije ovog automobila.
Renault 4 je stekao kultni status još davne 1961. godine, jer je to bio prvi Renaultov porodični automobil s motorom postavljenim u prednjem dijelu, a nije imao “tunel” za prenos, tako da je imao potpuno ravnu podnicu. Postao je automobil “par-excellence”, jer je bio unutra prostran, okretan automobil za vožnju po gradu i ne samo po gradu, radnim danima i vikendom, za odlazak na posao, ali i praznike. Bio je to automobil “po mjeri” za svoje vrijeme i uklapao se u društvo i u društvene fluktuacije. Postao je hit, praktično preko noći, s više od 8 miliona prodatih primjeraka u više od 100 zemalja svijeta.
Renault 4 E-Tech electric je svestran kao i njegov prethodnik. Dugačak je 4,14 metara, pripada “B” segmentu, a zasnovn je AmpR Small platfomi, kao i moderni Renault 5.
Proizvodiće se u tvornici Maubeuge, u Francuskoj, i stići će u prodajne salone tokom 2025. godine.
Da podsjetimo, moderni Renault 4 je u formi Show Car predstavljen prije dvije godine, a prve špijunske fotografije snimljene su u februaru ove godine.
Iz Renaulta su posebnu pažnju posvetili detaljima kao što su:
– Rešetka na prednjem dijelu ima duguljast oblik sa neprekinutim osvijetljenim rubom, koji okružuje i okrugla prednja LED svjetla. Istovremeno, Renault 4 E-Tech electric je prvi Renaultov automobil koji ima amblem s pozadinskim osvjetljenjem u sredini rešetke, što odmah podsjeća na klasični Renault 4 iz 60-ih godina proteklog vijeka.
– Na stražnjem dijelu, s desne strane poklopca prtljažnika je amblem “4”, koji predstavlja osnovni naziv modela.
– Stražnja svjetla svojim oblikom podsjećaju na originalna trodijelna svjetla, koja su zadržala vertikalnu orjentaciju, ali su osavremenjena, kako estetski, tako i tehnički, jer su sačinjena od LED elemenata.
– Stražnji prozor je također zadržao svoj trapezni oblik, precizno postavljen iznad stražnjeg točka.
– Na bočnim stranama su plastični zaštitni elementi, sastvljeni od tri paralelne valovite linije, slično kao kod novijih modela Renaulta 4.
– Naljepnica koja se proteže od bočnih strana vjetrobrana do lukova blatobrana, nagovještava karakteristične oblike originalnog modela.
– Krovni spojler je postao neizostavan element, koji doprinosi živopisnoj silueti savremenog modela.
– Poklopac prtljažnika je postavljen pod uglom, s niskim utovarnim pragom, slično kao kod originalnog modela.
– Branici u formi prethodnih generacija “četvorke” su nestali, pa nema više hromiranih “karambolki” iz 60-ih godina, kao ni gumenih formi iz 70-ih godina, ali prednji i stražnji branici dolaze s vertikalnim preklopnicima.
– Slično kao kod originalnog modela, krov može biti napravljen od tkanine, te se po potrebi otvarati za osjećaj vožnje s vjetrom u kosi.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Za kupce ovog modela u Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Španiji, Belgiji, Holandiji i Velikoj Britaniji, Renault je prirpemio posebnu pogodnost nazvanu “R4 R Pass”, s kojom se uz doplatu od 150 eura može osigurati prioritet u isporuci.
Cijene automobila Renault pogledajte ovdje.
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 28, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 16, 2025 0
apr 11, 2025 0