Osvježeno 22 Septembra, 2023 1:10 PM
dec 14, 2015 Safet Šatara Novosti, Vijesti 0
Novi Renault Clio RS i nije prihvaćen sa istim entuzijazmom kao prethodnik. Renault ga nije začinio pojedinim sitnicima koje entuzijasti najviše vole – kao što je recimo manuelni mjenjač. Štaviše, novi Clio RS je peterovratni auto, što baš i nije koncepcija na koju su naviknuti ljubitelji malih sportskih automobila.
No, predstavljanjem verzije RS 220 Trophy u martu ove godine, Renault je definitivno vratio duh u Clija RS-a. Trophy je dobio još snažniji 1,6-litarski turbobenzinac koji razvija 220 KS i 280 Nm obrtnog momenta. Mjenjač je značajno prerađen, sada izvršavajući promjene brzina za 50 odsto brže nego u običnom Cliju RS-u, a i ovjes je djelimično podešen. Upravljač je prerađen, auto je niži u odnosu na klasičnog RS-a za 2 centimetra naprijed i za jedan centimetar nazad, a dobio je i daleko čvršće amortizere i opruge.
Promjene, dakle, nisu samo kozmetičke, pa je bilo i očekivano da novi Clio RS bude nešto brži od klasičnog. Testiranjem automobila na Nürburgringu urednik magazina o automobila Sport Auto, Christian Gebhardt, uspio je preći stazu za 8 minuta i 32 sekunde. Dakle, mali gradski auto sporiji je čak i od pojedinih SUV-ova – Cayenne Turbo S ili Range Rover Sport SVR. No, on nije s njima u klasi. U klasi je sa Mini JCW-om, sa Opelom Corsom OPC i sa Audijem A1. Brži je od svakog. Mini je prešao stazu za 8:35, Corsa OPC za 8:40, a Audi S1 za 8:41.
Poredeći ga sa klasičnim Clijom RS-om, novi Clio RS 220 Trophy prešao je stazu za čak 36 sekundi brže. Toliki je napredak. U svakom slučaju, klasični Clio RS može se kupiti i u Bosni i Hercegovini, a ovdje pogledajte cijene i osnovne specifikacije.
sep 20, 2023 0
sep 20, 2023 0
sep 19, 2023 0
sep 18, 2023 0
sep 22, 2023 0
sep 22, 2023 0
sep 22, 2023 0
sep 21, 2023 0