Osvježeno 14 Marta, 2025 3:00 PM
feb 11, 2025 Adnan Huseinagić Dostavni, e-ProAuto, Komercijalni 0
Renault je predsatavio tri električna laka komercijalna vozila, koja su nastala kao rezultat saradnje s Flexisom, nezavisnom kompanijom koju su osnovali Renault Group, Volvo Group i CMA CGM Group.
Ovi modeli zasnovani su na novoj “Skateboard” platformi, što ih čini prilagodljvim različitim potrebama korisnika.
Nova platforma predstavlja značajan napredak, nudeći fleksibilnost, ergonomiju i povezanost, s gotovo beskonačnim mogućnostima prilagođavanja uz smanjenje troškova i uz visok nivo sigurnosti.
Trafic E-Tech je četvrta generacija poznatog modela Trafic, koji je prvi put predstavljen 1980. godine, od kada je proizvedeno više od 2,5 miliona primjeraka.
Novi Renault Trafic E-Tech ima sasvim nove proporcije i dizajn, iako je zadržao kutijastu formu, radi što bolje iskoristivosti unutrašnje zapremine.
Kratak prednji prevjes i produženo međuosovinsko rastojanje, s točkovima postavljenim u uglove, daju mu odlične manevarske sposobnosti, uporedive sa znatno manjim putničkim vozilima.
Ipak, visina je ograničena na manje od 1,9 m, što mu omogućuje pristup, naprimjer, u podzemne garaže.
Stražnji dio ima visoku liniju, na nivou bočnih prozora, zajedno sa snažno zakrivljenim, asimetričnim vratima i spojlerom s deflektorima za optimizaciju aerodinamike.
Goelette E-Tech je dobio naziv po modelu koji se proizvodio u period od 1956. do 1966. godine, a koji je svojevremeno bio jedan od najpopularnijih flotnih kombija, posebno za vlasnike malih preduzeća sa specifičnim zahtjevima.
Goelette E-Tech electric će biti dostupan u tri verzije: šasija s kabinom, sandučar i kiper.
Stražnji dio je konstruisan tako da omogući različite konfiguracije i nadgradnje, u skladu s potrebama korisnika.
Estafette E-Tech electric je savremeno komercijalno vozilo, također s prepoznatljivim nazivom, jer se izvorni Estafette proizvodio između 1959. i 1980. godine.
Ovaj model će, kako navode, biti dugačak 5,27, širok 1,92 i visok 2,60 m, što omogućuje da se u njegovoj unutrašnjosti, između kabinskog i tovarnog prostora, kreće osoba visoka 190 cm.
Ova nova serija električnih lakih komercijalnih vozila će se proizvoditi u Francuskoj, u tvornici u Sandouvilleu, a trebala bi stići na tržište od 2026. godine.
Tehničke specifikacije za sad nisu objavljene, a detalji bi trebali biti otkriveni u narednim mjesecima.
Cijene svih automobila Renault pogledajte klikom ovdje.
mar 14, 2025 0
mar 14, 2025 0
mar 14, 2025 0
mar 14, 2025 0
mar 04, 2025 0
mar 02, 2025 0
feb 28, 2025 0
feb 28, 2025 0