Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
jan 31, 2025 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Renault je pokazao demo-vozilo, nazvano Filante Record 2025, konstruisano i dizajnirano da postavlja rekorde, ne u brzini, nego u efikasnosti.
Sve na ovom jednosjedu podređeno je efikasnosti i smanjenju mase.
Ukupna masa je 1.000 kg, a sam baterijski blok kapaciteta 87 kWh, koji je konstruisan po principu “cell-to-pack”, ima masu od 600 kg, smješten je u podnicu, te je sastavni dio šasije.
Da bi konstrukcija bila što lakša, korištena je kombinacija karbonskih vlakana i aluminija, odnosno nove aluminjske legure visoke čvrstoće nazvane Scalmalloy, koja omogućuje da se dijelovi proizvode na 3D printeru.
U cilju smanjenja mase, upravljački i kočni sistem su urađeni po principu “steer-by-wire” i “brake-by-wire”, što znači da se funkcije upravljanja i kočenja ostvaruju bez mehaničkih veza.
Na taj način je postignuto da je ukupna masa vozila, bez baterije, svega 400 kg, što uključuje karoseriju dugačku 5,12, široku 1,74 i visoku 1,19 m, zajedno s felgama prečnika 19 inča i novim tankim Michelinovim gumama, koje kako navode imaju otpor kotrljanja smanjen za 40% u odnosu na konvencionalne gume.
Renault Filante Record 2025 biće izložen na sajmu Rétromobile Motor Show u Parizu (5-9. februara), nakon čega će biti podvrgnut brojnim testovima.
Renaultov cilj je da nadmaši rezultat prototipa Muc022, koji je prevezao 2.579,79 km s potpuno napunjenom baterijom kapaciteta 15,5 kWh, uz potrošnju od 0,6 kWh/100 km.
Cijene svih automobila Renault pogledajte klikom ovdje.
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 13, 2025 0
feb 12, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 10, 2025 0