Osvježeno 10 Februara, 2025 2:19 PM
maj 20, 2015 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti 0
Osnovana 1999. godine, alijansa Renault-Nissan do sada se pozicionirala kao četvrti po veličini proizvođač automobila na svijetu. Tako je 2014. godine na globalnom tržištu prodala više od 8,5 miliona automobila (200 zasebnih tržišta). Proizvodnju planiraju i zasnivaju na zajedničkim platformama, a posljednje što su iznjedrili je izuzetno fleksibilna takozvana CMF-A platforma na kojoj je nastao i najnoviji produkt – Renault KWID! Platforma je ispočetka planirana tako da se na njoj mogu graditi različiti automobili, pa čak i suštinski i namijenjeni različitim tržištima.
KWID je, dakle, mali crossover nastao na zajedničkoj platformi Renaulta i Nissana.
Dug je svega 3,68 metara, a izgled nevjerovatno asocira na izgled modernih Dacija, pa će vjerovatno u skladu s tim biti i opremljen, a i cjenovno rangiran. Ovaj automobil je najavljen još prije godinu dana, budući da je istoimeni koncept izložen na Sajmu automobila u New Delhiju 2014. godine.
KWID je za sada “Renault, ali su i Dacijini modeli na ovom tržištu komercijalizirani pod brendom Renaulta. Samim tim, sasvim je jasno da će ovo najvjerovatnije biti nova Dacia za “ostatak” svijeta.
Istina, Renault nema ovako mali crossover. Najbliži prema gabaritima mu je Captur (412 centimetara), no i koncepcijski se radi samo o sličnom automobilu. KWID spada u takozvani mini A segment. Namijenjen je onima koji svoj boravak u automobilu uglavnom zasnivaju na vožnju gradom, gdje su često ui potrazi za slobodnim mjestom za parkiranje, a takvih je u Indiji veoma malo. Tu će im definitivno pomoći gabariti budući da KWID u dužinu ne prelazi 368 centimetara. Pregledan je jer je relativno visok i kratak. KWID je udaljen od tla 180 milimetara, što je je dovoljno da ga neki svrstaju u terence, mada istinski nije. KWID samo prati mederne trendove i potrebe urbane sredine.I dizajn unutrašnjosti poprilično sugeriše na to da se, ipak, radi o modernoj Daciji. No, bez obzira na sve, projektovana je prema nadolazećim trendovima. Ogroman 18-inčni displej je prema uzoru na one koji se posljednjih mjeseci viđaju u automobilima brendova sa najvišim imidžom. Nema sumnje u to da će se ovakva unutrašnjost nalaziti samo u najopremljenijiom primjercima.
Renault tvrdi da se bez obzira na gabarite u KWID relativno udobno može smjesti pet osoba i da ovaj auto ima najveći prostor za putnike u klasi i najveći prtljažnik.
Za sada se spominje da će KWID imati samo jedan motor – benzinski turbomotor zapremine 0,8-litara sa kojim će upariti jedan peterostepeni ručni mjenjač.
Još nije potvrđeno da li će se raditi o globalnom modelu ili samo o modelu namijenjenom Indiji (Aziji). Čini se da ipak hoće, mada je za sada proizvodnja definisana samo u Indiji.
Na to sugeriše i način na koji je alijansa pristupila projektovanju, jer su za to iskorišteni kapaciteti i u Francuskoj i u Japanu, a proizvodnja smještena tamo gdje su najbliži dobavljači dijelova i gdje bi za ovaj auto moglo biti najgabaritnije tržište.
Dok KWIDA ne ugledamo na našim cestama, ovdje možete pogledati cijene Renaulta, Dacije i Nissana za naše tržište.
feb 06, 2025 0
feb 03, 2025 0
jan 31, 2025 0
jan 22, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 07, 2025 0