Osvježeno 22 Maja, 2025 4:02 PM
feb 29, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Renault je na Sajmu automobila u Ženevi predstavio novu “Peticu”, a tom prilikom je Luca de Meo, izvršni direktor Renaulta i predsjednik ACEA-e pozvao evropske proizvođače da stvore koaliciju za proizvodnju malih automobila u Evropi.
Taj govor je privukao veliku pažnju javnosti, pa je nakon toga Luca de Meo, u Ženevi održao niz intervjua na temu malih električnih automobila i njihove budućnosti u Evropi.
Naime, evropski proizvođači automobila moraju požuriti da ponude električna vozila po sličnoj cijeni kao kod modela s motorima SUS, da bi izbjegli gubitak bitke s kineskim proizvođačima, koji su na tom polju za koplje ispred.
Luca de Meo je podsjetio da je budućnost malih automobila u Evropi dovedena u pitanje još prije 5 godina, prvenstveno zbog visoke cijene, odnosno neprofitabilne proizvodnje.
Tokom 2019. godine, pokazano je da bi uvođenje hibridizacije u male automobile povećalo njihovu cijenu za tadašnjih 600, do 2.500 eura, uz posebnu napomenu “tadašnjih”, jer su u posljednjih nekoliko godina cijene automobile povećane za oko 20-30%.
Renaultov direktor je potvrdio da je već započeo razgovore s Volkswagenom o partnerstvu na proizvodnji malog električnog automobila za Evropu.
Također, potvrdio je da razgovara i s drugim proizvođačima, potencijalnim partnerima u projektu, ne navodeći njihova imena.
“Otvoren sam za svakoga ko želi da se pridruži. Imam proizvodne kapacitete, imam platformu, znam kako se to radi”, ambiciozno je potvrdio Luca de Meo.
U segmentu malih električnih automobila, Volkswagen već kasni, jer je već sad poznato da će budući ID.2 kasniti godinu dana, a električni nasljednici nove generacije modela kao što su Volkswagen e-Up i njegova “braća” Škoda Citigo i Seat Mii, još uvijek nisu ni u konceptoj fazi.
U tom cilju, Renault bi Volkswagenu mogao ustupiti modificiranu AmpR Small platformu, kakvu će uskoro koristiti Renault Twingo i Renault 4.
Naravno, kada se na tržištu pojave Renaulti 4 i Twingo, cijena Renaulta 5 bi se mogla smanjiti, a ako bi se na tržištu pojavio i Volkswagen kolokvijalno nazvan ID.1, tada bi njihova cijena mogla biti još niža.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
“Trenutno niko u Evropi nije u stanju da Profitabilno proizvodi male automobile samostalno!”, istakao je De Meo, ali i potvrdio da će Renault nastaviti rad na projektu malih automobila, sa ili bez partnera. (dm)
Cijene automobila Renault pogledajte klikom ovdje.
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 21, 2025 0
maj 20, 2025 0
maj 14, 2025 0