Osvježeno 6 Decembra, 2023 2:38 AM
jul 06, 2015 Safet Šatara Novi automobili, Novosti 0
Spominjan je još 2001. godine kao koncept, čak je i jedan Samsung nosio to ime, najavljen je kao novi Renault, a prije 7 dana konačno potvrđen kao gotov auto kojeg su zvanično predstavili jučer. Talisman je definitivno novi veliki Renault koji će konačno zamijeniti vrlo poznatu Lagunu i vrlo nepoznatog Latitudea. A to što i kod Renaulta jedan automobil praktično mijenja dva nije ništa drugo nego primjena principa kojeg je Peugeot usvojio još prije tri godine dokidajući i 607 i 407 mijenjajući ih nekakvim srednjim 508. Tako je i sa Talismanom koji će dokinuti i postojeću Lagunu i „nepostojećeg“ Latitudea.
Slijedeći trendove, Talisman nije ništa drugo nego živa konkurencija Passatu B8, posljednjoj Mazdi 6, nabildanom Fordu Mondeu pa i Peugeotu 508. Ko bi rekao, ali to je u ovom trenutku pravo osinje gnijezdo u kojem promašaja ne smije biti. Bude li kao i dosad sa aktuelnom Lagunom, bez obzira na to što je u svoje vrijeme bila tehnički vrlo napredna, Renaultu se crno piše.
Za sada se na fotografijama vidi upravo to da su na ciljnik stavili najbolje, a kako će proći znaćemo za tri četiri godine, zapravo onda kad mu se spremi ili redizajn ili potpiše najteža presuda.
Sudeći prema fotografijama kojih ne manjka, Talisman je neklasična trovolumenska moderna limuzina sa ama baš svim detaljima koje automobil D segmenta treba imati. Da je sportski, baš i nije, ali da je elegantan i moderan, za sada definitivno jeste. Tu su LE diode u punom formatu, koje su se smjestilei na prednju i na stražnju stranu, pokušavajući staviti do znanja da je Talisman upravo ono za što se trebaju odlučiti i formirane porodice, ali biznismeni „srednjeg kalibra“, koji bi nešto elegantnije i manje suhoparno od njemačke ponude. Ipak, to je Renault koji seu ovom segmentu nikad nije proslavio bez obzira na to koliko tehnički bio napredan. Posljednji ovakav pokušaj vezaćemo za osamdesete i Renault 25 koji je prvi u automobilskom svijetu koji je doslovno razgovarao sa vozačem.
Ni kod ovoga neće manjkati tehničkih poslastica, a verbalna komunikacija je davno savladana lekcija. Sigurnost je primarna stvar o kojoj su vodili račina, pa Renault i u ovom segmentu računa isključivo na odličan uspjeh. Sumnjamo i u to da neće biti udoban, jer i to mora biti odlika automobila ovog segmenta. Ni kod njega nisu izostavili sistem upravljanja sa sva 4 točka, ali ni prilagodljivi ovjes. Tri su načina rada motora, a automatsko parkiranje, kao preteča takozvane autonomne vožnje nailazi mjesto doslovno od svih nadolazećih automobila u ovoj klasi. Sa sistemom R-Link 2 upoznati smo još od ranije, a razlika u odnosu na „jeftinije“ Renaulte može biti samo u dijagonali sve većeg displeja. Ovdje je ugrađen 8,7-inčni, naravno osjetljiv na dodir. Ovaj sistem osigurava potpunu integraciju pametnih telefona u komunikacijski sistem automobila.
Talismana će pokretati dva Tcebenzinca – od 150 i od 200 KS koji su u ponudi isključivo sa sedmerostepenim automatskim mjenjačima sa dvostrukim kvačilom. Dizeli su još poznatiji – 110 KS, 130 KS i 160 KS, sa mogućnošću kombinacije šesterostepenih manuelnih i automatskih mjenjača. Njjači dizelski motor je 1.6 dCi
sa dvije turbine.
U prodaju dolazi nakon premijere na Sajmu automobila u Frankfurtu koji će se održati sredinom septembra ove godine.
nov 24, 2023 0
nov 24, 2023 0
nov 22, 2023 0
nov 16, 2023 0
dec 05, 2023 0
dec 05, 2023 0
dec 05, 2023 0
dec 05, 2023 0